Helaas is deze training uitverkocht. Op 1 december vindt een herhaling plaats van deze training. Voor aanmelden klik hier

Module 1: 

  • Wat je moet weten over aanleren van nieuw gedrag
  • Zes Universele principes van sociale beïnvloeding
  • Tips voor beïnvloeden van het onbewuste (checklist)

Door middel van deze module leer je:

  • Je gesprekspartner motiveren en sturen door inzetten van gesprekstechnieken: het spel tussen accountmanager en inkoper
  • Een lastig gesprek/mededeling ombuigen naar een positieve ervaring voor je gesprekspartner (een boodschap verpakken): het intern ‘verkopen’ van ideeën
  • De mindset (invloed van ‘eigen rol’ in verloop van het gesprek, actie=reactie): hoe kan je sales helpen succesvol te zijn?
  • Op een nette manier ‘nee’-zeggen: grenzen stellen maar ook fijn blijven samenwerken
  • Reageren op weerstand: verder komen met een plan, ook al is de ander het er niet mee eens
  • Je gesprekspartner positief beïnvloeden: betrouwbaar overkomen

Module 2: 

  • Communicatietechnieken op basis van vier menstypen
  • Toepassen van principes en tips op de cases

Door middel van deze module leer je:

  • Onderscheiden van de menstypes op basis van communicatiestijl: houding en gedrag van sales/accountmanagement en hoe daar effectief mee om te gaan
  • Tips voor overtuigen van de diverse menstypes: wat wel doen? En wat vooral niet?
  • Blootleggen en bespreken van de valkuilen en dilemma’s. En acties om deze te omzeilen
  • Toetsing aan de hand van het bespreken van actuele casus uit de dagelijkse praktijk van de deelnemers
  • Omgaan met tegenstrijdige belangen: afstemmen van meningen vanuit sales en marketing om toch een gezamenlijk doel te bereiken
  • Technieken om vasthoudend te zijn, zonder dwingend over te komen
  • Effectief samenwerken (een duurzame relatie opbouwen en een goede sfeer behouden)

Iets voor jou?
Deze training is bedoeld voor marketingmanagers, brandmanagers, productmanagers, communicatiemanagers, marketingmedewerkers, salesmanagers (per module maximaal 8 deelnemers).

Doel
Leren van professionele gesprekstechnieken en het verbeteren van de overtuigingskracht van de deelnemers. Deelnemers leren communicatie op een bepaalde manier in te zetten zodat datgene wat ze wensen, ook op kun afkomt.

8 PE punten copyPE Punten

Register Marketeers
Senior Marketing Professionals,  Senior Communication Professionals en NIMA Qualified Lecturers ontvangen voor het volgen van deze vaardigheidstraining 8 PE punten.

Investering
De deelnamekosten voor deze vaardigheidstraining bedragen voor Members € 695 en voor Niet Members € 895.

NIMA biedt zijn members extra korting middels een Passe Partout. Met een Passe Partout van € 1.200 kun je een jaar lang zonder bijkomende kosten deelnemen aan NIMA Events. Leergangen, masterclasses, workshops of trainingen kunnen worden verrekend uit een Passe Partout, met uitzondering van premium leergangen en buitenlandse courses.

Wil je meer informatie over onze NIMA Memberships of passe partout? Neem dan contact met ons op via events(at)nima.nl of 020-5039300.

Deze training valt in het Passe Partout

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X