Websites zijn tegenwoordig dynamisch en spelen continue in op het klantgedrag. Ben jij al bezig met conversie optimalisatie, a/b testen en neuromarketing? Waarschijnlijk wel. Maar what’s next?

Jacob Wiebenga, e-commerce specialist bij FBTO, vertelt hoe hij dat doet.  Als koploper op innovatief gebied is FBTO continu bezig met nieuwe ontwikkelingen. Ontwikkelingen om de digitale klantervaring te verbeteren. Een inspirerend verhaal dat je aan het denken zet over je eigen website. Hierdoor krijg je relevante inzichten hoe je je website kunt verbeteren. Handige tips die je kunt doorvertalen en waarmee je je klanttevredenheid en conversie kunt verbeteren. Het doel is dat je met een aantal concrete tips en ideeën met je eigen website verder gaat experimenteren.

Programma
17.00 – 17.20 uur Ontvangst
17.20 – 17.30 uur Welkom NIMA Regio Noord Bestuur
17.30 – 18.15 uur Presentatie door dr. Jacob Wiebenga; e-commerce specialist bij FBTO
18.15 – 19.00 uur Netwerkborrel en napraten

Meld je nu aan!
Voor NIMA Members is de toegang gratis. Niet members vragen wij een bijdrage van € 15 in de tegemoetkoming van de kosten, contant te doneren op de borrel zelf.

PE punten
1 PE punt copy
Senior Marketing Professionals en Qualified Lecturers ontvangen voor het volgen van deze NIMA Noord sessie 1 PE punt.

 

 

 

FBTO-logo

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X