Altijd al achter de schermen willen kijken bij de Bijenkorf? Dat is deze Top Marketing Tour voor jou! Wacht niet langer en schrijf je in!

De Bijenkorf is hét meest inspirerende, verrassende en creatieve warenhuis waar iedereen bijzonder is. Dit warenhuisfenomeen is al ruim 140 jaar een sterk merk. De winkels, uitingen, assortiment en medewerkers dragen samen de identiteit van de Bijenkorf uit. Maar hoe doen zij dat? Wat is het geheim van de Bijenkorf? Op locatie bij de Bijenkorf in Rotterdam gaan we samen aan de slag met een spannende case.

Hoe zorgt een retail- en fashiongigant zoals de Bijenkorf er voor dat de winkels de juiste producten, uitstraling en merkidentiteit hebben? In deze speciale Top Marketing Tour ga je samen met de Marketing Director Marjolijn Meynen én de Shop Manager van de Bijenkorf Rotterdam in de wereld van de retail en citymarketing duiken. De Bijenkorf maakt namelijk gebruik van een bijzondere strategie: per winkel, regio en stad maken ze onderscheid in de evenementen, marketing en aankleding die ze gebruiken. Hoe werkt het – en bovenal: wérkt dat? Daarna duiken we samen een uitdagende case in, waar een marketinguitdaging van de Bijenkorf centraal staat.

 

Programma

13.30 uur  | Inloop met koffie en thee
14.00 uur  | In gesprek met Marjolijn Meijnen
15.00 uur  | Pauze
15.15 uur  |  Toelichting case Bijenkorf
15.30 uur  | Brainstorm/ uitwerken case in groepen
17.00 uur  | Presentatie van de cases aan de jury
17.30 uur  | Netwerkborrel

Voor wie?
Tijdens de NIMA Top Marketing Tour kunnen young professionals (25-35 jaar) in marketing of communicatie een kijkje in de keuken nemen van vooraanstaande marketingbedrijven. Je krijgt de kans om kennis te maken met De Bijenkorf en te leren van een ervaren professional. Andere succesvolle TMT’s waren o.a. bij Tony Chocolonely, ING, bol.com, ABN AMRO, Peijnenburg, Nuon, FD Mediagroep, het Wereld Natuur Fonds en T-Mobile.

PE-punten

Senior Marketing Professionals,  Senior Communication Professionals en NIMA Qualified Lecturers ontvangen voor het volgen van dit event 3 PE punten.

Investering
De deelnamekosten voor deze top marketing tour bedragen voor young professionals € 0,- voor NIMA members € 55 en voor niet members € 125. Ben je (nog) geen Young Professional Member, maar wil je wel graag deelnemen? Neem dan contact met ons op via members(at)nima.nl of 020-5039300.

WordPress Themes
X
X
X