Artificial intelligence, machine learning, deep learning, je hebt de termen vast en zeker wel voorbij zien komen. Wij zitten momenteel in een 4e industriele revolutie, waar de fysieke, digitale en biologische wereld samenkomen. Data speelt hier een grote rol in. 80% van alle data is ongestructureerd, wat betekent dat deze data moeilijk is te interpreteren zonder krachtige analytische tools. Hier komt Watson van IBM om de hoek kijken.

PATRONEN LEREN HERKENNEN EN VERBANDEN LEGGEN

Watson kan alle data analyseren, interpreteren, beredeneren, om vervolgens patronen te leren herkennen en verbanden te leggen om zo inzichten uit ruwe data te halen. Oftewel, antwoord te geven op complexe vragen.

INNOVEREN MET INFORMATIE

Damiaan Zwietering is een IBM-specialist die in zijn carrière realistische resultaten wil halen uit innoveren met informatie. Hij was een developer, consultant, architect en sales engineer in data warehousing, business intelligence en advanced analytics voordat hij zij huidige positie als developer advocate voor datawetenschappen innam, gespecialiseerd in de toepassing van machine learning en artificial intelligence.

WAT

Op 28 september zijn wij vanaf 19:30 uur te gast bij IBM Watson. Damiaan zal uitleg geven wat Watson precies inhoudt en hoe en waar dit wordt ingezet. Naast dit zullen er ook voorbeelden worden gegeven hoe Watson binnen marketing wordt gebruikt. Zoals gepersonaliseerde marketing, klanteninzichten en die toepassing van chatbots om te klantervaring nog meer te verbeteren en verrijken.

VOOR WIE IS HET

Tijdens de NIMA Top Marketing Tour kunnen young professionals (25-35 jaar) in marketing of communicatie een kijkje in de keuken nemen van IBM Watson. Je krijgt de kans om kennis te maken met IBM en te leren van een ervaren professional. Wees erbij!

WordPress Themes
X
X
X