Tijdens de NIMA Top Marketing Tour kunnen young professionals (25-35 jaar) in marketing of communicatie een kijkje in de keuken nemen van vooraanstaande marketingbedrijven. Op 25 januari 2018 heten wij je graag welkom bij A Brand New Day. Met talloze opkomende merken én prachtige iconische brands, voert A Brand New Day enkele van de grootse ‘bar calls’ van Nederland, denk aan Jack Daniel’s en Aperol. Daarnaast bieden zij een aantal unieke merken die niemand anders kan bieden, omdat ze simpelweg een categorie op zichzelf vormen, zoals Crodino en Berentzen Apfelkorn. A Brand New Day beschikt over een groot internationaal netwerk waarvan zij steeds de laatste drankentrends over de hele wereld naar Nederland kunnen halen. Tijdens deze sessie krijg je de kans om kennis te maken met Jack Daniels en te leren van een ervaren topmarketeer. Andere succesvolle TMT’s waren o.a. bij Tony’s Chocolonely, DSM, ABN AMRO, Peijnenburg, Randstad ad, FD Mediagroep, het Wereld Natuur Fonds en T-Mobile.

Over Jack Daniels

Het is de oudste whiskey distilleerderij van Amerika. Elke druppel Jack Daniel’s komt uit Lynchburg, een dorpje in Tennessee met 600 inwoners, waarvan de helft werkt bij Jack Daniel’s. Uniek is de houtskoolfiltering die Jack Daniel’s een Tennessee Whiskey maakt (een categorie op zichzelf) en geen ‘bourbon’. Sour Mash is een distillatiemethode waarbij een speciale vergistingstechniek wordt toegepast. Een derde gist van de vorige vergisting wordt vermengd met twee derde nieuwe gisten en toegevoegd aan het beslag. Hierdoor krijgt het distillaat extra aroma’s.

Voorlopig Programma

14.30 uur | Ontvangst
15.00 uur | Missie Jack Daniels
15:40 uur | Case
17:30 uur | Netwerkborrel met hapjes
18.00 uur |Einde bijeenkomst

Impressie

Eerder dit jaar waren we voor een Top Marketing Tour bij Tony Chocolonely. Benieuwd naar de beelden? Check de video hieronder!

 

 

Schrijf je in ▸
WordPress Themes
X
X
X