Tijdens deze sessie geven twee aan Neurensics verbonden wetenschappers, prof. Victor Lamme en Andries van der Leij, korte presentaties. Centraal staat het thema ‘neuro based brand building’. Je krijgt hierin antwoord op vragen als:

– Wat is een merk vanuit neurowetenschappelijk perspectief ?

– Hoe werken merkassociaties in het brein ?

– Hoeveel geheugens heeft het brein, en in welke geheugens zit een merk ?

– Wat betekent dit voor marketeers ?

Ook laten zij aan de hand van een case (zorgverzekeringen) zien hoe onbewuste merkassociaties in het brein worden herkent. En hoe hiermee de werking van reclame wordt getest. De reacties op deze presentatie zijn enthousiast. We organiseren deze sessie met de (nieuwe) NIMA community Neuromarketing.

Programma

17.00 uur | Inloop met koffie en broodjes
17.30 uur | Opening door NIMA bestuur
17.40 uur | Welkomstwoord Hogeschool Arnhem & Nijmegen
17.50 uur | Presentatie Neurensics: Victor Lamme, CEO Neurensics, hoogleraar en hersenonderzoeker, Andries van der Leij, hoofd R&D van Neurensics, docent Neuroeconomics  en Social Neuroscience aan de Universiteit van Amsterdam
20.30 uur | Borrel met hapjes

 

Hogeschool Arnhem & Nijmegen ligt op loopafstand van station Arnhem Presikhaaf. Voor wie met de auto zijn er voldoende parkeermogelijkheden in de directe omgeving.

Wil je een introducé meenemen, een niet-lid dat graag kennis maakt met NIMA en onze activiteiten? Laat het ons weten. Dan zetten we die persoon ook (eenmalig) kosteloos op de gastenlijst! We hopen je op 7 februari te ontmoeten in Arnhem!

 

Schrijf je in ▸
WordPress Themes
X
X
X