NIMA Financial Services organiseert in oktober twee aansluitende workshops over je professional journey in Finance. Vanuit hedendaagse thema’s, zoals bijvoorbeeld de ontwikkeling van reputatieleadership, staan we stil bij de vraag: hoe de nieuwe Financial Services marketing en communicatie professional eruit ziet. Wat voor persoonlijk leadership wordt gevraagd in termen van kennis, ervaring, opleiding en karaktereigenschappen? Hoe ontwikkel je een loopbaan in Financial Services en wat is daarvoor nodig?

Tijdens deze sessie zal het begrip leadership opnieuw worden ingekleurd.

Doelgroep 

We zijn natuurlijk benieuwd naar hoe de bank zich opnieuw heeft georganiseerd en over welke eigenschappen een moderne marketing en communicatie professional beschikt. Willem de Ruijter (Executive Director VMA Group Europe) en Suzanne van Kordelaar (Head of Group Communications ABNAMRO)  zullen vanuit hedendaagse thema’s hun visie geven op en de toekomst van marketeers en communicatieprofessionals in Financial Services.

Deze workshop is bedoeld voor: Marketing & communicatie professionals actief in financial services.

Sprekers
Willem de Ruijter  neemt ons mee in de wereld van ‘the new profile for marketeers and communicators, the drive for strategic professionals, the use of metrics, the concept of guardians and growers, and the leadership challenge for marketeers and communicators involved’.

Suzanne van Kordelaar (Head of Group Communications) vertelt ons over de nieuwe richting die ABNAMRO voor reputatieontwikkeling is ingeslagen.

Wees erbij!

Programma
Exacte start en eindtijden komen online zodra deze bij ons bekend zijn.

PE-punten
Nader te bepalen

Investering
De kosten voor deze sessie bedragen € 75 p.p voor NIMA Members en € 125 p.p. voor niet NIMA Members.

WordPress Themes
X
X
X