De workshop: Customer Journey is in februari 2017 beoordeeld met een 8.1!

Reactie van deelnemer: “Bij dit soort meetings heb je het gevoel: meer, meer, meer! Ik zou zelf nog meer de diepte in willen gaan, door een journey opnieuw te designen aan het eind van de dag.” 

Een ideale Customer journey ontwerpen is één, het iedere dag waarmaken is een nog grotere uitdaging. Het blijven waarmaken van de ideale Customer journey is alleen maar mogelijk wanneer het niet alleen het verhaal van de marketingafdeling is, maar leeft binnen het hele bedrijf. Wat je hierbij kan helpen is het opstellen van een Employee journey naast de Customer journey.

Wat levert deze NIMA workshop jou op?
De workshop over customer journey brengt je concrete inzichten en inspiratie over het ontwerpen van een excellente ervaring voor jouw klanten en het blijvend waarmaken van deze ervaring. Bouwstenen van het programma zijn: aanpak van een customer journey-traject, de elementen van de ideale customer journey en het koppelen van de employee journey.

Gedurende de workshop pas je de theorie en praktische tips toe op de customer journey van jouw organisatie. Concreet resultaat waarmee jij aan het einde van de dag naar huis gaat: een schets van je ‘eigen’ customer journey map, inclusief assessment op de belangrijkste servicedrijfveren binnen die journey en concrete ideeën voor re-design.

Wat neem je deze dag mee?

  • Inzicht in de bouwstenen van een ideale customer journey, incl assessment van de customer journey van je eigen organisatie
  • Inzicht in het werken met Customer Journey Mapping, incl opzet voor je eigen customer journey-map
  • Inzicht in do’s & don’ts van een customer journey aanpak
  • Inzicht in de bouwstenen van een ideale employee journey, incl assessment van de employee journey van je eigen organisatie

Voorproefje?
Anders Jansen heeft een gratis Webinar gegeven over het thema customer journey, bekijk deze hier terug.
PE punten

8 PE punten copyRegister MarketeersSenior Marketing Professionals,  Senior Communication Professionals en NIMA Qualified Lecturers ontvangen voor het volgen van deze workshop 8 PE punten.

Investering
De deelnamekosten voor deze workshop bedragen voor Members € 450 en voor Niet Members € 650. Ben je (nog) geen Member, maar wil je wel graag deelnemen? Neem dan contact met ons op via members(at)nima.nl of 020-5039300.

In samenwerking met:

logo-flow-png-bestand

GRATIS Ebook B2B Marketing
Nú al geïnspireerd worden? Vraag dan het gratis eBook ‘B2B Marketing’ aan. De onderwerpen in dit boek zijn o.a. Account Based Marketing, Digital transformation, Customer journey mapping en nog meer interessante zaken binnen B2B.

Deze workshop valt in het Passe Partout.

WordPress Themes
X
X
X