De workshop storytelling is uitverkocht. Wil je een plek op de reservelijst? Mail dan naar events@nima.nl

Het echte verhaal van storytelling.

Storytelling. Het is de hype in marketingland. Maar tegelijk weet eigenlijk niemand binnen die wereld wat dat begrip precies inhoudt. Storytelling wordt te vaak op één hoop gegooid met contentmarketing, social media en pr-gepruttel. En dan heb je ook nog eens begrippen als storymining, storydigging en storymapping waarmee reclamebureaus goede sier proberen te maken om hun dure huid te redden, in een tijd waarin eigenlijk niemand nog in spotjes en reclamepraat geloofd.

Trap er niet in.

Storytelling, het is niks nieuws. We vertellen elkaar al verhalen sinds de oertijd. Marketing heeft evenwel het begrip gekaapt, en daarmee dreigt het zijn werkelijke kracht te verliezen.

Want storytelling kun je voor veel meer inzetten dan marketing en contentmarketing. Denk aan externe en interne communicatie, veranderprocessen, branding, leiderschap enzovoorts. Zolang je maar niet de effectieve basics van storytelling vergeet. En die reiken verder dan het delen van flauwe anekdotes, instagram-plaatjes, zelfkick video’s en plat pr-gepruttel.

Ontdekt de ware kracht van verhalen. Tijdens de eendaagse training ‘Het echte verhaal van storytelling’.

Het doel van de training:

  • Je leert over hoe verhalen ons brein en daarmee on s gedrag beïnvloeden
  • Je leert over de klassieke opbouw van een verhaal en hoe je die zelf kunt toepassen
  • Je leert hoe je met verhalen beter en succesvoller je product of dienst kunt verkopen
  • Je ontdekt de werking van de ‘Barabas-factor’
  • Je leert hoe je de lessen van Dora, Disney en South Park, direct kunt toepassen
  • Je leert van inspirerende cases en minder geslaagde voorbeelden

Publiek?

Contentmarketeers, webredacteuren, (senior) marketingcommunicatie,- en HRM professionals, directeuren, kortom, iedereen binnen bedrijven en organisaties die geïnteresseerd is in de kracht van storytelling en ook tijdens de training bereid is om zijn verhaal te delen. Want natuurlijk gaan we ook zelf met verhalen aan de slag.

PE punten
8 PE punten copyRegister MarketeersSenior Marketing Professionals,  Senior Communication Professionals en NIMA Qualified Lecturers ontvangen voor het volgen van deze workshop 8 PE punten.

Investering
De deelnamekosten voor deze workshop bedragen voor Members € 450 en voor Niet Members € 650. Ben je (nog) geen Member, maar wil je wel graag deelnemen? Neem dan contact met ons op via members(at)nima.nl of 020-5039300.

Deze workshop valt in het Passe Partout.

WordPress Themes
X
X
X