Thema: Career Booster
Thema Career Booster
Datum
Geplaatst op
Locatie
➤ Alles
Amsterdam
Blended Learning (online & op locatie)
Utrecht
Online
Examens
➤ Alles
NIMA A
NIMA B
NIMA Basiskennis
NIMA C
Overig
Categorie
➤ Alles
Agile
Bureaus
communicatie
Cutomer Experience
Digital Marketing
Duurzaamheid/MVO
Experience
Financial Service Marketing
Financieel
leiderschap
Marketing Psychologie
Meet en Greet
Meetup
Netwerken
Persoonlijk Effectiviteit
Pricing
Scrum
Social Media
Strategie/positionering
TMC exclusief
Young Professionals
Vakgebied
➤ Alles
accountability
Communicatie
Digital
Eventmanagement
Finance
Marketing
Onderzoek
Personal Skills
Rendement
Sales
Thema
➤ Alles
(Bijna) Gratis
B2B Marketing
Brand Design
Career Booster
Communicatie
Digital Marketing
Diploma-uitreiking
Experience Marketing
Financial Services
Food & Agrimarketing
Internal Branding
Mature Marketing
MEC
Neuromarketing
NQL
Regio Midden
Regio Noord
Regio Noordwest
Regio Oost
Regio Zuid
Regio Zuidwest
Retail Marketing
RM
Sales
SCP
SDP
SMP
Sport
TMC
Wereldmarketeers
Young Professionals
Zorgmarketing
juli
Tijd
(Donderdag) 19:00 - 21:00
Locatie
Vandebron
Herengracht 545 Amsterdam
Investering
Young Professional & Career Booster Member € 0
Normaal tarief € 75 (excl. btw)
WORD MEMBER EN BESPAAR
Word NIMA Young Professional of NIMA Career Booster en ga gratis naar dit event!
SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT
Schrijf je snel in!Event beschrijving
Kom donderdag 1 juli naar de NIMA Meet-up bij Vandebron. Hoe duurzaamheid kan leiden tot een commercieel succes? Duurzaamheid is anno 2020 populairder dan ooit. Consumenten
Event beschrijving
Kom donderdag 1 juli naar de NIMA Meet-up bij Vandebron.
Hoe duurzaamheid kan leiden tot een commercieel succes?
Duurzaamheid is anno 2020 populairder dan ooit. Consumenten zijn kritisch en willen weten waar hun producten gemaakt worden en verwachten transparantie in elke markt. Anderzijds gooien merken in hun marketingcampagnes met termen als groen, duurzaam, sustainable en circulair. Maar is dit altijd waar of wordt het regelmatig onrechtmatig gebruikt als marketingtruc?
Vandebron is opgericht in 2014 met een duidelijke missie: zo snel mogelijk naar 100% duurzame energie in Nederland. Daarom biedt het alleen echt duurzame opgewekte energie aan van Nederlandse bodem. Als klant kies je zelf van wie je je energie afneemt, zo weet je precies waar je energie vandaan komt en je geld naartoe gaat.
Bij Vandebron geloven ze dat wanneer duurzaamheid geen marketingtruc is, maar het DNA van je bedrijf, dat missie en commercie heel goed samen kunnen gaan. En dat transparantie leidt tot succes. Vandebron is in 5 jaar tijd gegroeid naar meer dan 200.000 klanten, meer dan 150 energiebronnen en 150 werknemers op kantoor en het heeft voor de komende jaren grote plannen.
In deze meet-up nemen de marketeers van Vandebron je mee in hun campagnes. Ze laten zien dat duurzaamheid geen marketingtruc hoeft te zijn. Hoe eerlijker je over je product vertelt, hoe groter de betrokkenheid van je (potentiële) klanten.
En dat de energiemarkt allesbehalve saai is!
PROGRAMMA:
19.00 uur | Inloop met koffie en thee
19.15 uur | Start presentatie
20.15 uur | Einde presentatie
20.15 uur | Netwerkborrel (met lekker weer op het dakterras)
AANTAL PE PUNTEN
Organisator
NIMA