Thema: Experience Marketing
Thema Experience Marketing
Datum
Geplaatst op
Locatie
➤ Alles
Amsterdam
Blended Learning (online & op locatie)
Utrecht
Online
Examens
➤ Alles
NIMA A
NIMA B
NIMA Basiskennis
NIMA C
Overig
Categorie
➤ Alles
Agile
Bureaus
communicatie
Cutomer Experience
Digital Marketing
Duurzaamheid/MVO
Experience
Financial Service Marketing
Financieel
leiderschap
Marketing Psychologie
Meet en Greet
Meetup
Netwerken
Persoonlijk Effectiviteit
Pricing
Scrum
Social Media
Strategie/positionering
TMC exclusief
Young Professionals
Vakgebied
➤ Alles
Communicatie
Digital
Eventmanagement
Finance
Marketing
Onderzoek
Personal Skills
Sales
Thema
➤ Alles
(Bijna) Gratis
B2B Marketing
Brand Design
Career Booster
Communicatie
Digital Marketing
Diploma-uitreiking
Experience Marketing
Financial Services
Food & Agrimarketing
Internal Branding
Mature Marketing
MEC
Neuromarketing
NQL
Regio Midden
Regio Noord
Regio Noordwest
Regio Oost
Regio Zuid
Regio Zuidwest
Retail Marketing
RM
Sales
SCP
SDP
SMP
Sport
TMC
Wereldmarketeers
Young Professionals
Zorgmarketing
februari
Tijd
(Vrijdag) 13:00 - 15:00
Locatie
Microsoft Teams
Online
Investering
Gratis
WORD MEMBER EN BESPAAR
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.
SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT
Schrijf je snel in!Event beschrijving
Happy employees = happy customers = more business value. Dat betekent dat het tijd wordt dat marketeers aandacht gaan geven aan een doelgroep die vaak wordt vergeten: namelijk de eigen collega's.
Event beschrijving
Happy employees = happy customers = more business value.
Dat betekent dat het tijd wordt dat marketeers aandacht gaan geven aan een doelgroep die vaak wordt vergeten: namelijk de eigen collega’s. Juist daar gaat de NIMA Masterclass: Binnen Beginnen – Werken aan Alignment van Medewerkers over!
Marketeers zijn al jaren bezig met de customer journey. De employee journey daarentegen staat nog in de kinderschoenen. Hoog tijd om daar verandering in te brengen, want een sterke reputatie, tevreden en loyale klanten begint bij en met je medewerkers. Zij maken voor jouw klanten het verschil. Zij zorgen ervoor dat jouw marketingacties succesvol zijn. Om te overleven als organisatie is aandacht voor de optimale employee journey essentieel. Hiermee kiezen de juiste talenten voor jouw organisatie, dragen medewerkers gepassioneerd bij aan succes en blijven oud-medewerkers ambassadeurs. Tijdens de Masterclass: Binnen Beginnen ga je aan de slag met hoe je ervoor zorgt dat eigen medewerkers dat weten, willen én kunnen wat nodig is om bij te dragen aan een succesvolle marketingactie.
Om alvast een beeld te krijgen van deze masterclass kun je op 12 februari deze gratis inspiratiesessie volgen. Tijdens deze sessie maak je al kennis met het werken aan alignment van medewerkers en krijg je een goed beeld van wat je kunt verwacht tijdens de masterclass die gepland staat later dit jaar.
Ben jij benieuwd hoe jouw collega’s het verschil maken voor je klanten? Schrijf je nu in!
Organisator
NIMA
mei
Tijd
(Donderdag) 09:30 - 17:00
Locatie
NIMA
Hogehilweg 16, Amsterdam
Investering
NIMA Member € 550 (excl. btw)
Normaal tarief € 750 (excl. btw)
Inclusief lunch en het boek ‘De Employee Journey – Creëer een optimale employee experience’
WORD MEMBER EN BESPAAR
Word member en bespaar € 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 99,- heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.
SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT
Schrijf je snel in!Event beschrijving
NIEUW bij NIMA de Masterclass Binnen beginnen: werken aan alignment van medewerkers Happy employees = happy customers = more business value. Dat betekent dat het tijd wordt dat marketeers aandacht gaan geven
Event beschrijving
NIEUW bij NIMA de Masterclass Binnen beginnen: werken aan alignment van medewerkers
Happy employees = happy customers = more business value.
Dat betekent dat het tijd wordt dat marketeers aandacht gaan geven aan een doelgoep die vaak wordt vergeten: namelijk de eigen collega’s. Juist daar gaat deze masterclass over!
Marketeers zijn al jaren bezig met de customer journey. De employee journey daarentegen staat nog in de kinderschoenen. Hoog tijd om daar verandering in te brengen, want een sterke reputatie, tevreden en loyale klanten begint bij en met je medewerkers. Zij maken voor jouw klanten het verschil. Zij zorgen ervoor dat jouw marketingacties succesvol zijn. Om te overleven als organisatie is aandacht voor de optimale employee journey essentieel. Hiermee kiezen de juiste talenten voor jouw organisatie, dragen medewerkers gepassioneerd bij aan succes en blijven oud-medewerkers ambassadeurs. Tijdens deze masterclass ga je aan de slag met hoe je er voor zorgt dat eigen medewerkers dat weten, willen én kunnen wat nodig is om bij te dragen aan een succesvolle marketingactie.
Programma
- Introductie alignment: het belang van medewerkers als doelgroep voor marketeers
- Trends en ontwikkelingen
- Weten, willen en kunnen in dagelijkse praktijk
- Employee Value Proposition (EVP)
- In zes stappen werken aan ambassadeurs
Wat levert deze masterclass je op?
- Inzicht in het belang van alignment voor marketeers.
- Inzicht in de marketingtechnieken die ook voor medewerkers effectief zijn en hoe deze toe te passen.
- Verdieping in de dimensies: weten, willen en kunnen.
- Inzicht in de zes stappen om te werken aan ambassadeurs.
- Handvatten, tips en trics om direct aan de slag te gaan.
- Veel interessante cases met concrete voorbeelden uit de praktijk.
Bij deze masterclass hoort een uitgebreide voorbereidingsopdracht.
Voor wie is deze masterclass bedoeld?
Marketeers, marketingmanagers, marketingcommunicatie specialisten, HR-marketeers en leidinggevenden die willen kennismaken met het belang van de rol van medewerkers, en hun marketingtechnieken willen inzetten om te zorgen dat medewerkers fan worden.
Schrijf je nu in!
AANTAL PE PUNTEN
Organisator
NIMA
Sprekers voor dit event
-
Bea Aarnoutse
Internal Branding-specialist - Proof
-
Sascha Becker
Head of Strategy - PROOF