B2B Marketing College – B2B Marketing & Content

Voor marketeers die hun contentstrategie én LinkedIn-skills naar een hoger niveau willen tillen.

B2B Marketing College – B2B Marketing & Content

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 395,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 395,00 (excl. btw)

-
Het B2B Marketing College is een samenwerking tussen RVS Marketing, B2B Marketing & Sales en NIMA, Nederlands instituut voor marketing

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Jan Willem Alphenaar Freek Janssen

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 12-09-24

PLAN-B
Hurkestraat 19, 5652 AH Eindhoven

12-09-24
14:00 - 17:00

Het B2B Marketing College – B2B Marketing & Content

Voor marketeers die hun contentstrategie én LinkedIn-skills naar een hoger niveau willen tillen.

Content(marketing) is en blijft een dominant onderdeel in B2B. Er is oneindig veel over gezegd en geschreven. Maar het meest leer je van hoe anderen het aanpakken. Tijdens deze bijeenkomst hoor je uit eerste hand, hoe Philips haar contentstrategie ontwikkelt en uitrolt. Voor nog meer inspiratie krijg je de meest actuele inzichten aangereikt voor hét sociale medium in B2B: LinkedIn.

Freek Janssen foto-min klein 2.jpg
Spreker Freek Janssen – Contentmarketing 

Freek Janssen is al ruim 20 jaar actief als storyteller: van journalistiek tot PR en contentmarketing. Nu werkt hij als Senior Content Strategist bij Philips en als freelancer. Hij legt uit hoe je, heel simpel, in tien stappen je eigen contentstrategie op poten kunt zetten. Waarom werkt storytelling zo goed om de doelgroep te bereiken? Hoe zorg je ervoor dat je continu zichtbaar blijft? Hoe meet je wat het oplevert? En hoe gebeurt dit bij Philips?

jan willem alphenaar 6.JPG
Spreker Jan Willem Alphenaar – LinkedIn

Na het strategische deel, duiken we met de hoogst gecertificeerde LinkedIn-trainer, Jan Willem Alphenaar, de diepte in.  Zijn kennis, tips en adviezen zijn ongekend. Als je de deur uitloopt, weet je als geen ander hoe je LinkedIn optimaal gebruikt als onderdeel van je contentstrategie.

Wat neem je mee naar huis?

  • Na deze middag ben je in staat om de contentmarketingstrategie van jouw organisatie nieuwe energie te geven.
  • Je leert verrassende insights over het toepassen van LinkedIn als onderdeel van je contentmarketingstrategie.

Interessant voor:

  • Senior Marketing Professionals (SMP/SDP/SCP)
  • B2B Marketing- en communicatie managers
  • B2B Sales managers
  • B2B Marketing- en communicatiemedewerkers
rvs en nima.JPG