B2B Marketing College – B2B Marketing & Psychologie

Voor marketeers die morgen inzichten uit de gedragspsychologie concreet willen toepassen.

B2B Marketing College – B2B Marketing & Psychologie

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 395,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 395,00 (excl. btw)

-
Het B2B Marketing College is een samenwerking tussen RVS Marketing, B2B Marketing & Sales en NIMA, Nederlands instituut voor marketing

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Christ Coolen

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 20-06-24

PLAN-B
Hurkestraat 19, Eindhoven

20-06-24
14:00 - 17:00

Het B2B Marketing College – B2B Marketing & Psychologie

Voor marketeers die morgen inzichten uit de gedragspsychologie concreet willen toepassen.

Er is steeds meer aandacht in marketing voor gedragspsychologie. Logisch, want er is nog veel winst mee te behalen! Niet dat de koopknop bestaat, maar effectieve beïnvloeding wel degelijk. Bovendien is het gewoon fascinerend wat er kan en al gebeurt! Vraag je je af hoe een toonaangevend bedrijf hiermee omgaat? En wil je een berg direct toepasbare tips van dé specialist op dit gebied?

christ-300x300-2.jpg
Spreker Christ Coolen
Die fascinatie die het internet veroorzaakte door het ontsluiten van de wereld heeft ertoe geleid dat Christ Coolen Bedrijfscommunicatie & Digitale Media is gaan studeren aan de Universiteit van Tilburg. Daar ontstond zijn interesse voor marketing, communicatie & psychologie. Christ heeft meer dan 20 jaar ervaring als marketeer. Na een aantal jaar voor verschillende bureaus te hebben gewerkt, is het hij 10 jaar marketingmanager geweest bij Zelfstroom & ISBW. Nu geeft hij trainingen over de psychologische kant van marketing.
Wie kent hem nog niet? Christ Coolen, de marketeer die in no-time breed bekend is geworden met de vertaling van wetenschappelijke kennis uit de (gedrags)psychologie naar de marketingpraktijk. Dit is je kans om zijn laatste inzichten uit eerste hand te horen. Interactief, geweldig leuk en super interessant!
erik soeteman.png
Spreker Erik Soeteman
Erik Soeteman is Global Marketing Director bij Brabantse Royal Swinkels (bekend van Bavaria, La Trappe etc). Bij Swinkels heeft hij gedragspsychologie radicaal leidend gemaakt in zijn marketingstrategie. Niet alleen door te kijken naar de werkwijze van succesvolle merken maar juist ook door aan de hand van behavioral science het succes te verklaren en hiervan te leren. Zo maak je als marketeer betere beslissingen, werk je effectiever en kun je ook beter uitleggen waarom de marketinginvestering nodig is. Erik neemt je mee in hoe hij het 'denken vanuit gedrag' in de haarvaten van het marketingteam probeert te krijgen. In combinatie met Christ maakt dit een zeer waardevol college.

Wat neem je mee naar huis?

  • Na deze middag heb je een kijkje in de keuken gekregen over hoe een groot bekend merk gedragspsychologie toepast en hoe jij dat kunt vertalen naar jouw praktijk.
  • Verder kun je direct aan de slag met een groot aantal tips en trucs gebaseerd op wetenschappelijke kennis.

Interessant voor:

  • Senior Marketing Professionals (SMP/SDP/SCP)
  • B2B Marketing- en communicatie managers
  • B2B Sales managers
  • B2B Marketing- en communicatiemedewerkers
rvs en nima.JPG