B2B Marketing College – B2B Marketing & Technologie

Voor marketeers die meer willen weten data & datagedreven marketing

B2B Marketing College – B2B Marketing & Technologie

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 395,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 395,00 (excl. btw)

-
Het B2B Marketing College is een samenwerking tussen RVS Marketing, B2B Marketing & Sales en NIMA, het Nederlands instituut voor marketing

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Kevin van Kalkeren

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 07-11-24

PLAN-B
Hurkestraat 19, Eindhoven

07-11-24
14:00 - 17:00

Het B2B Marketing College – B2B Technologie
​​​​​​​

Voor marketeers die meer willen weten over AI 2.0 en zich willen verdiepen in datagedreven marketing.
Het was dé trend van 2023: Artificial Intelligence. Maar nu het stof is neergedaald, zetten we de volgende stap. Hoe wordt AI niet alleen een handige tool, maar een definitief onderdeel van je marketingstrategie? En wat is de link met data driven marketing?

1517345559070 kevin van kalkeren 1.jpeg

Spreker Kevin van Kalkeren – 

Kevin van Kalkeren is Manager Product Management & Data Science bij OnMarc, en combineert een achtergrond in sociale psychologie en data science. Zijn fascinatie met data komt dan ook vooral voort uit het kunnen begrijpen van mensen en hun gedrag. In zijn werk is hij dan ook dagelijks bezig met het verbinden van data science en klantreis in verschillende toepassingen. Naast zijn werk bij OnMarc, is hij ook als docent betrokken bij de Hogeschool Utrecht. Ook is hij de medeoprichter van Dewey, een boekenplatform waar gebruikers verrassingsboeken(tips) krijgen op basis van zelfontwikkelde algoritmen.
 

Danny Oosterveer.jpg
Spreker Danny Oosterveer
 

Danny Oosterveer, Data-bedreven Marketeer, Auteur, spreker en docent. Er is een enorme behoefte aan marketeers en communicatiespecialisten die verstand hebben van data en analytics. Tegelijkertijd zijn er maar erg weinig professionals die hier kaas van hebben gegeten. Danny was o.a. Growth Marketer bij Marketingfacts, blogt nog steeds regelmatig en schreef o.a. twee boeken ‘Data-bedreven marketing’ en ‘Basisboek Digital Analytics’. Daarnaast werkt hij als zelfstandig marketingconsultant, waar hij andere bedrijven helpt met de inzet van online marketing. Op dit moment zet hij zich in voor cryptodienstverlener AMDAX.

Danny neemt je op inspirerende wijze mee in de wereld van data-bedreven Marketing. ​​​​​​​

 

Interessant voor:

  • Senior Marketing Professionals (SMP/SDP/SCP)
  • B2B Marketing- en communicatie managers
  • B2B Sales managers
  • B2B Marketing- en communicatiemedewerkers
rvs en nima.JPG