B2B Marketing College – Marketing & Content

Voor marketeers die hun contentstrategie én LinkedIn-skills naar een hoger niveau willen tillen.

B2B Marketing College – Marketing & Content

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 349,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 395,00 (excl. btw)

-
Het B2B Marketing College is een samenwerking tussen RVS Marketing, B2B Marketing & Sales en NIMA, Nederlands instituut voor marketing

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Antal de Waij

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 11-09-25

Plan B Strijp
Hurksestraat 19, 5652 AH Eindhoven

11-09-25
13:30 - 17:00

rvs en nima.JPG

Contenmarketing: een beetje van AI en een beetje van jezelf

Contentmarketing is en blijft een belangrijk onderdeel in het vak. Maar in deze tijd is het natuurlijk wel de vraag: wat doe je zelf en wat laat je doen? Hoe haal je het beste uit ‘both worlds’? Ben jij een B2B-marketeer die meer wil halen uit contentmarketing? Dan moet je deze sessie bijwonen op het snijvlak van handwerk en technologie!

 

Deel 1: Antal de Waij

De wereld van AI groeit razendsnel en biedt eindeloze mogelijkheden – soms overweldigend, maar ook boordevol kansen. Antal de Waij neemt je mee in het toepassen van AI binnen contentmarketing, met zijn beproefde Content Marketing Canvas-model als leidraad.

Antal laat je zien hoe je AI slim en praktisch kunt inzetten voor elke stap van je contentstrategie, zonder dat je hoeft te programmeren. Net zoals je voor autorijden niet hoeft te weten hoe de motor werkt, kun je AI effectief gebruiken zonder de technische details. Laat je inspireren door concrete toepassingen en ontdek hoe je met AI sneller, efficiënter en strategischer werkt voor jouw klanten.

Zorg dat je erbij bent en leer van de expert hoe AI jouw contentstrategie naar een hoger niveau tilt!

Deel 2: 

 

Interessant voor:

  • Senior Marketing Professionals (SMP/SDP/SCP)
  • B2B Marketing- en communicatie managers
  • B2B Sales managers
  • B2B Marketing- en communicatiemedewerkers

 

Spreker: Antal de Waij

Antal de Waij is een energieke vooruitdenker op het snijvlak van traditionele en digitale economie. Met jarenlange ervaring bij multinationale B2B-bedrijven en een sterke focus op AI en contentmarketing, helpt hij organisaties hun potentieel te ontgrendelen. In zijn recente boek Content & AI! Zuurstof voor je Klanten introduceert hij het Content Marketing Canvas Model, dat bedrijven ondersteunt bij het ontwikkelen van een effectieve strategie en het inzetten van AI.

 

AANTAL PE-PUNTEN?
3 PE-punten