Brand Design: Rebrand management – De Odido case

Odido’s rebranding: van strategie tot succesvolle merktransformatie

NIMA Member* € 39,00 (excl. btw)
Normaal tarief* € 49,00 (excl. btw)
Dit event is geweest
Wat maakt een rebranding succesvol? Hoe transformeer je een merk en zorg je voor een naadloze overgang zonder je doelgroep te verliezen? Tijdens deze exclusieve bijeenkomst van de NIMA Brand Design Community duiken we diep in het vakgebied van Rebrand Management.
 
 
We hebben drie experts op dit gebied als sprekers:
 
 
Rindert de Lange (Brand Manager, Odido) & Joris Groot (Head of Design, TBWA/Neboko & Studio Neboko)
Rindert en Joris nemen ons mee in de rebranding van T-Mobile en Tele2 naar Odido – een ongekend ambitieuze operatie die binnen 12 maanden is gerealiseerd. Rindert deelt de strategie achter deze transitie, de uitdagingen en de successen, terwijl Joris ingaat op de ontwikkeling van de visuele identiteit. Hoe bouw je een compleet nieuw merk, zowel strategisch als creatief, vanaf de grond op?
 
 
Arjan Kapteijns (Client Partner, VIM Group)
Arjan opent de middag met een inspirerende inleiding over Rebrand Management. Waarom rebranden bedrijven eigenlijk? Wat zijn de gouden regels om een rebranding tot een succes te maken? Arjan deelt inzichten uit zijn jarenlange ervaring met grote merktransformaties.
 
 
Voor wie?
Deze bijeenkomst is voor iedereen die zich bezighoudt met branding, design en merkstrategie. Of je nu werkt als brand manager, designer, marketeer of consultant – je krijgt waardevolle inzichten en inspiratie om mee aan de slag te gaan.
 
Locatie & tijden
Hogeschool van Amsterdam, locatie Fraijlemaborg
Fraijlemaborg 133, 1102 CV Amsterdam
8 april 2025
15:30 - 18:00
Investering
NIMA Member* € 39,00 (excl. btw)
Normaal tarief* € 49,00 (excl. btw)
Inschrijven
Dit event is geweest