Brein en Gedrag: inspiratiesessie Gedrag & Service Design

Een diepgaande duik in gedrag en service design: theorie en praktijk ontmoeten elkaar

Brein en Gedrag: inspiratiesessie Gedrag & Service Design

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 50,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 75,00 (excl. btw)

Bovendien ontvang je als deelnemer het boek "Good Services" van Lou Downe!!

WORD MEMBER EN BESPAAR

Bekijk al onze Lidmaatschappen of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

Let op! Hebben we geen tijdige afmelding van je ontvangen, dan brengen we € 50 excl btw. in rekening.

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 27-05-24

KOOS Service Design
Danzigerbocht 39 E, 1013 AM Amsterdam

27-05-24
17:00 - 21:00

Op maandag 27 mei nodigen we je uit voor een inspirerende sessie van de NIMA Community Brein & Gedrag, met als focus "Gedrag & Service Design". We gaan dieper in op de rol van inzichten in doelgroepgedrag en psychologische profielen binnen het service design proces. Verwacht een boeiende mix van theorie en praktijkvoorbeelden.
 
 
We zijn te gast bij KOOS Service Design in Amsterdam, waar oprichter Jules Prick ons aan de hand van praktijkcases van onder andere KPN en Eurocross laat zien hoe zij te werk gaan. Daarnaast hebben we Max van Kaathoven, een expert in gedragsverandering, die het onderwerp vanuit een theoretisch perspectief zal belichten. 
 
Wat kun je verwachten? Na deze sessie ben je helemaal bij over de laatste inzichten en toepassingen op het gebied van service design en gedrag.
 
Programma
 
16.30 uur | Inloop
17.00 uur | Opening 
17.15 uur | Max van Kaathoven
18.15 uur | Pauze (voor broodjes en iets warms wordt gezorgd)
19.00 uur | Jules Prick
20.00 uur | afsluiting
20.15 uur | Netwerkborrel
21.00 uur | Einde