INVESTERING
NIMA Member € 0, - (excl. btw)
Normaal tarief € 0, - (excl. btw)
Dit event is exclusief voor docentleden van NIMA.
WORD MEMBER EN BESPAAR
Dit event is exclusief voor docentleden van NIMA.
ORGANISATOR
MOA
SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT
Schrijf me in
Het huidige bedrijfsleven adapteert nieuwe technologieën in een hoog tempo, zo ook technieken uit de wereld van Artificial Intelligence (AI). Deze worden in het bedrijfsleven al uitgebreid gebruikt om de snelheid en efficiency van interne processen te versnellen. Vooral als het gaat om het efficiënt doorzoeken van grote hoeveelheden data en bijvoorbeeld bij contract analyse, neemt de toepassing van AI een sterke vlucht.
Na een korte introductie door de MOA Profgroep Onderwijs zal Dr. Jesse Weltevreden (HvA) zijn visie op dit onderwerp belichten vanuit de onderwijs kant. Hij zal ingaan op hoe binnen de HvA marketingstudenten onderwezen worden op het gebied van AI en Data Analytics. Aansluitend geeft Rik Vandewall (McDonald’s) een interessant kijkje in de data keuken vanuit het grootste restaurantmerk ter wereld! Hij zoomt in op de data journey van McDonald’s in Nederland, van Big Data naar Big Mac. Tot slot belicht Vera Kusters (CMotions) een scala aan data-uitdagingen die data-professionals in de praktijk tegenkomen en laat zien hoe je je hierop kunt voorbereiden.
Zoals voorheen sluiten we de middag af met interactieve stellingen en natuurlijk een goede (panel)discussie. Om daarna gezellig met zijn allen het glas te heffen.
Programma
Inloop + koffie & thee
Opening, voorzitter MOA Profgroep Onderwijs
Spreker 1, Dr. Jesse Weltevreden, HvA
Spreker 2, Rik Vandewall, McDonald's
Spreker 3, Vera Kusters, CMotions
Paneldiscussie
Afsluiting en aansluitende borrel
Inloop + koffie & thee
Opening, voorzitter MOA Profgroep Onderwijs
Spreker 1, Dr. Jesse Weltevreden, HvA
Spreker 2, Rik Vandewall, McDonald's
Spreker 3, Vera Kusters, CMotions
Paneldiscussie
Afsluiting en aansluitende borrel
Dr. Jesse Weltevreden
is sinds april 2010 lector Online Ondernemen aan de Hogeschool van Amsterdam (HvA). Van juni 2010 tot en met mei 2015 was hij tevens voorzitter van het Centre for Applied Research on Economics & Management van de HvA.
is sinds april 2010 lector Online Ondernemen aan de Hogeschool van Amsterdam (HvA). Van juni 2010 tot en met mei 2015 was hij tevens voorzitter van het Centre for Applied Research on Economics & Management van de HvA.
Rik Vandewall / Head of Digital & BI
Op Nederlands markniveau verantwoordelijk voor de digitale transformatie van het merk McDonald’s. Geeft leiding aan de versnelde uitrol van zowel digitale kanalen (bijv. Email/Mobile/Instore) als programma’s (bijv. Personalisatie / Loyalty / Campagnes). Lid van het Global Digital-team, onderdeel van het Europese IOM BU Markt-segment.
Op Nederlands markniveau verantwoordelijk voor de digitale transformatie van het merk McDonald’s. Geeft leiding aan de versnelde uitrol van zowel digitale kanalen (bijv. Email/Mobile/Instore) als programma’s (bijv. Personalisatie / Loyalty / Campagnes). Lid van het Global Digital-team, onderdeel van het Europese IOM BU Markt-segment.
CMotions
Consultancy bureau Cmotions biedt al ruim 20 jaar oplossingen voor bedrijven op het gebied van data science, business intelligence, strategie en data governance. Hierdoor hebben zij een goed beeld van de uitdagingen die bedrijven hebben met data en wat dit vraagt van de vaardigheden van data professionals. We laten je zien wat dit in de praktijk betekent en hoe je je voorbereidt op deze uitdagingen.
Consultancy bureau Cmotions biedt al ruim 20 jaar oplossingen voor bedrijven op het gebied van data science, business intelligence, strategie en data governance. Hierdoor hebben zij een goed beeld van de uitdagingen die bedrijven hebben met data en wat dit vraagt van de vaardigheden van data professionals. We laten je zien wat dit in de praktijk betekent en hoe je je voorbereidt op deze uitdagingen.
NIMA Docentleden en NIMA Qualified Lecturers (NQL) gratis
NIMA organiseert speciaal voor haar docentleden en NQL'ers kosteloos de Education Days. Ben je (nog) geen docentlid? Dan betaal je € 75,00 voor deelname. NIMA docentlid worden kan snel. Bovendien maak je direct gebruik van alle voordelen van een NIMA Red Member en zijn de deuren naar ons netwerk geopend.
NIMA organiseert speciaal voor haar docentleden en NQL'ers kosteloos de Education Days. Ben je (nog) geen docentlid? Dan betaal je € 75,00 voor deelname. NIMA docentlid worden kan snel. Bovendien maak je direct gebruik van alle voordelen van een NIMA Red Member en zijn de deuren naar ons netwerk geopend.
PE-punten voor NIMA Qualified Lecturers: deelname aan deze online Education Day levert 2 PE-punten op.
Dit event wordt aangeboden door:
AANTAL PE-PUNTEN? 2 PE-punten