Financial Services: Next step in klantbeleving

Op zoek naar de next step in het verbeteren van de klantrelatie?

INVESTERING

NIMA Member € 0,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 99,00 (excl. btw)

-
Nog geen NIMA lid? Neem 1x kosteloos deel door deze code te gebruiken: GRATISNETWERKEN

WORD MEMBER EN BESPAAR

Bekijk al onze Lidmaatschappen of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

Let op! Hebben we geen tijdige afmelding van je ontvangen, dan brengen we € 50 excl btw. in rekening.

BESCHIKBARE DATA

Op zoek naar de next step in het verbeteren van de klantrelatie?
Klanten worden steeds kritischer en vergelijken de dienstverlening van financials met het gemak van het kiezen van een maaltijd bij HelloFresh en de levering van de wasmachine op 3 hoog (met glimlach) van Coolblue. De lat ligt hoog en het continue verbeteren van de klantbeleving heeft hoge prioriteit. Maar met alleen verbeteren van de klantbeleving in je processen en dienstverlening kom je er niet. Hoe dan wel? Door structureel te bouwen aan een oprechte en eerlijke klantrelatie en deze ook meetbaar en inzichtelijk te maken.
 
Tijdens deze sessie nemen Tamara Mom en Jolien Nelemans de deelnemers tussen 10.00 en 12.00 uur mee in de Klantrelatiestrategie en de Klantrelatiescore. In een interactieve sessie gaat ze samen met de deelnemers in op o.a. de volgende vragen: Wat is een klantrelatie? Welke factoren beïnvloeden de klantrelatie? Hoe maak je de waarde van de klantrelatie inzichtelijk? Hoe zorg je dat alle collega’s in hun dagelijkse werk de klantrelatie versterken?
 
Planning
Inloop vanaf half 10. Wij zorgen voor wat lekkers bij de koffie.
 
de Volksbank
de Volksbank is het moederbedrijf van ASN Bank, BLG Wonen, RegioBank en SNS.