Het zesde Sierteelt Marketing Event ‘Experience Marketing: Your Marketing Experience?’

Experience Marketing draait om de beleving van een product. Wil je zien hoe je een authentiek verhaal voor een merk naar buiten kunt brengen?

Het zesde Sierteelt Marketing Event ‘Experience Marketing: Your Marketing Experience?’

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 69,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 99,00 (excl. btw)

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar 20% op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 99 heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SPREKERS VOOR DIT EVENT

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 29-09-22

Bomencentrum
Zandheuvelweg 7, 3744 MN Baarn

29-09-22
15:00 - 21:00

Experience Marketing draait om de beleving van een product. Wil je zien hoe je een authentiek verhaal voor een merk naar buiten kunt brengen? Hoe je beleving, belevenis en ervaring – kortom, een experience – creëert? Kom dan naar ons 6e Sierteelt Marketing Event ‘Experience Marketing: Your Marketing Experience?’.
Matt van der Poel RM, voorzitter en oprichter van de Experience Marketing Community binnen het NIMA: ‘Vroeger gaven etalages vooral informatie over een product. Dat voldoet niet meer. Om een product te verkopen, moet je verleiden en inspireren.’  Benieuwd naar zijn verhaal? Schrijf je dan nu in!
 
PROGRAMMA
14.45 – 15.30 uur    
Inloop en ontvangst Sierteelt Marketing Event
 
15.30 – 15:45 uur    
Start programma: ‘Experience Marketing: Your Marketing Experience?’ Door Cock van Bommel, voorzitter NIMA Community Foodchain- & Agrimarketing
 
15:45 – 16.30  uur    
Monique Kemperman en Esther de Waard, manager strategie en campagne, van Bloemenbureau Holland presenteren een actuele case vanuit onze sector vanuit het thema ‘experience marketing’
 
16:30 – 17.10 uur    
‘The experience is the marketing!’ door Drs. Matt J.H. van der Poel RM – Partner & CXO
 
17:10 – 17.30 uur    
Hoe geeft Bomencentrum Nederland inhoud aan belevenis marketing door Hans Blokzijl, eigenaar Bomencentrum Nederland. We laten je tijdens dit event kennis maken hoe in de boomkwekerij inhoud gegeven wordt aan experience marketing. Onder de bezielende leiding van Hans Blokzijl is het Bomencentrum uit gegroeid tot een inspiratieplaats voor de sector.
 
17:30 – 18.00 uur    
Pauze / netwerkborrel
 
18:00 – 18.10 uur    
‘Hoe word ik echt succesvol in experience marketing’ Matt van der Poel geeft een toelichting op de verschillende opleidingen, masterclasses die er zijn om je hierin wegwijs te maken. Na ons Sierteelt Marketing Event zullen we inventariseren bij onze sierteeltmarketeers waar behoefte aan is, om je hierin verder handvatten te geven om dit toe te passen binnen je functie, dan wel organisatie. Door Drs. Matt J.H. van der Poel RM – Partner & CXO, voorzitter en oprichter van de NIMA Experience Marketing Community. 
 
18.10 – 18.50 uur   
‘Kijken over de schutting’. Onze mistery gast zal een spraakmakende presentatie geven over hoe in een andere sector inhoud wordt gegeven aan experience marketing. Hierdoor wordt ook jij geïnspireerd inhoud te geven aan deze vorm van marketing.
 
18.50 – 19.00 uur    
Wrap-up/afsluiting. samenvatting, implementatie  en vooruitblik naar de volgende editie door Cock van Bommel, voorzitter NIMA Community Foodchain- & Agrimarketing
 
19.00 – 21.00 uur    
Maaltijd en netwerkborrel
 
21.00 uur    
Einde 6e Sierteelt Marketing Event