Internal Branding: kijkje in de keuken bij Delta Air Lines
Hosted door Lemon Scented Tea
Hoe bouw je als een van de grootste luchtvaartmaatschappijen ter wereld, met meer dan 100.000 medewerkers, een premium merk van wereldklasse?
Het Nederlandse reclamebureau Lemon Scented Tea helpt Delta Air Lines bij een indrukwekkende transformatie: het creëren van een organisatie waar medewerkers gericht werken aan klanttevredenheid om de merkbeleving van Delta te versterken en de Delta “difference” tot leven te brengen, van binnen naar buiten.
Rod Eggleston, Director Brand Experience & Service Excellence, Delta Air Lines
Gijsbregt Vijn, CEO Lemon Scented Tea
15.30-16.00 Introductie Delta merkpositionering en strategie met doorvertaling in de praktijk met concrete voorbeelden (Gijsbregt)
16.00-16.45 Praktijkvoorbeeld incl Q&A (Rod Delta)
16.30-16.45 Pauze
16.45-17.00 Praktijkvoorbeeld incl Q&A (Delta via live stream)
17.00-17.30 Lessons Learned + dilemma'
17.30-18.30 Borrel
AANTAL PE-PUNTEN?
2 PE-punten
Geldt alleen voor:
Register Marketeers
Senior Marketing Professionals
NIMA Qualified Lecturers