Internal Branding: Kijkje in de keuken bij Great Place To Work

Marketing ontmoet HR: de kracht van samenwerking voor een sterk (werkgevers)merk

INVESTERING

NIMA Member € 0,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 99,00 (excl. btw)

-
Nog geen NIMA lid? Neem 1x kosteloos deel door deze code te gebruiken: GRATISNETWERKEN

WORD MEMBER EN BESPAAR

Bekijk al onze Lidmaatschappen of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

Let op! Hebben we geen tijdige afmelding van je ontvangen, dan brengen we € 50 excl btw. in rekening.

BESCHIKBARE DATA

In deze snel veranderende tijd is het vinden van nieuwe medewerkers een van onze grootste uitdagingen geworden. Dus een must om aandacht te besteden aan het behouden van je huidige collega’s. Om je medewerkers ambassadeurs van je organisatie én je merk te maken is een nauwe samenwerking tussen HR en Marketing nodig. Maar vaak horen we van marketeers hoe uitdagend het kan zijn om hun HR-collega’s mee te krijgen van het belang hiervan. Misschien ervaren HR-collega’s wel dezelfde uitdaging?
 
Employer branding maakt de samenwerking tussen marketing en HR cruciaal. De invulling van de medewerkersreis moet net zoals de klantreis in lijn met het merk. Je wil dat alle touch points het merk voelbaar uitdragen. Of het nu gaat om de vacaturetekst, onboarding, een evaluatiegesprek tot zelfs je exitgesprek. 
 
Daarom nodigen we zowel marketeers als HR-medewerkers van harte uit voor een exclusief kijkje in de keuken bij A Great Place to Work in Haarlem. Na dit evenement ga je naar huis met nieuwe inspiratie en inzichten om deze uitdaging gezamenlijk aan te pakken. Samenwerken om een geweldige werkplek te creëren en medewerkers tot ware merkambassadeurs te transformeren!
 
Over Great Place to Work:
Wat maakt een organisatie een goede werkgever? Deze vraag stelde Robert Levering, oprichter van Great Place To Work, meer dan 30 jaar geleden. Uit zijn onderzoek bleek dat het niet zozeer draait om arbeidsvoorwaarden en faciliteiten, maar om onderling vertrouwen. Dat geldt voor elke organisatie, ongeacht grootte of branche. Great Place to Work heeft de Trust Index™ ontwikkeld, een medewerkersonderzoek dat vertrouwen, trots en plezier meet in jouw organisatie. Daarnaast kan jouw organisatie een ‘Great Place to Work’ worden door het behalen van een certificering. 
 
Menu
14.30 uur | Inloop
15.00 uur | Rondleiding 
15.30 uur | Marketing ontmoet HR 
16.00 uur | Interactieve sessies (3 x 3 groepen – 20 minuten per thema)
17.00 uur | Bespreking uitkomsten 
17.30 uur | Netwerk & drankje