Internal Branding: Kijkje in de keuken bij HORNBACH
Word een HORNBACH held!
Eerstvolgende beschikbare data
Meet the Expert: HORNBACH
Met 165 vestigingen in 9 landen is HORNBACH internationaal een ijzersterk merk. Het Duitse familiebedrijf groeit ook in Nederland hard door. Volgend jaar opent de 18e projectbouwmarkt in Nijmegen en behoren er ruim 3500 collega’s tot de organisatie. In de afgelopen 17 jaar werd HORNBACH 16 keer verkozen tot Beste Bouwmarkt van Nederland. Zo’n mooie titel ontvang je niet zomaar keer op keer. Een groot deel van dat succes is te danken aan hun onderscheidende vermogen in de bouwbranche. Kom op 24 november naar dit NIMA Internal Branding event en hoor en ervaar hoe HORNBACH al 25 jaar in Nederland de handen op ludieke en eigenzinnige wijze uit de mouwen steekt.
Agenda
14:30 Inloop & aftrap NIMA
14:45 Merkpositionering
15:30 Internal Branding
16:00 Pauze
16:15 Rondleiding & opdracht
17:00 Medewerkersapp
17:30 Discussie & borrel
18:00 Einde
14:30 Inloop & aftrap NIMA
14:45 Merkpositionering
15:30 Internal Branding
16:00 Pauze
16:15 Rondleiding & opdracht
17:00 Medewerkersapp
17:30 Discussie & borrel
18:00 Einde