Internal Branding: Kijkje in de keuken bij Picnic
Een recept voor internationale teamgeest
Eerstvolgende beschikbare data
Sinds de oprichting in 2015 groeit Picnic als kool. In Nederland zijn de vriendelijke karretjes van de “supermarkt op wielen” niet meer weg te denken uit het straatbeeld en in Duitsland en Frankrijk groeit het merk snel door. Daar is veel talent voor nodig; Shoppers (orderpickers), Runners (bezorgers), maar ook veel softwareontwikkelaars, data-analisten en supply chain staff. Hoe zorg je in zo’n snel groeiend en wijdverspreid bedrijf dat de bevlogen cultuur behouden blijft? En hoe bind je meer dan 10.000 mensen over 3 landen? Iedereen kent de pingpongtafels van start-ups, maar wat is nou echt belangrijk en hoe zorgt Picnic ervoor dat iedereen elke week zich 100% blijft inzetten voor het gemeenschappelijke doel?
Picnic biedt NIMA internal branding een kijkje in de keuken op 10 oktober 2024.