17/05
Lunchbreak – Toekomst van Marketing

Lunchbreak – Toekomst van Marketing

When digital becomes human

17 mei 2022
12:00 - 13:00

Geen file deze keer,
dit is een online event

Classes & Events > Lunchbreak – Toekomst van Marketing

INVESTERING

NIMA Member € 0, - (excl. btw)
Normaal tarief € 0, - (excl. btw)

WORD MEMBER EN BESPAAR

ORGANISATOR

NIMA

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT Schrijf me in
De tweede Lunchbreak van dit jaar in de serie Toekomst van Marketing staat in het teken van tech: van AI tot metaverse en NFT. Wat brengt alle technologische innovatie voor nieuwe mogelijkheden en risico's met zich mee voor marketing? Laat je inspireren en registreer je nu voor deze webinar! De sessie is gratis.
 
Het programma
Luuk Ros SCP (hoofdredacteur van Marketingfacts) gaat in gesprek met de volgende gasten:
  • Menno van Doorn en Sander Duivestein, auteurs van het boek Echt Nep. Krijgen we een achtbaan van desinformatie en mediamanipulatie? Is er een gouden toekomst voor de Echt Nep wereld? Menno en Sander vertellen welke kansen, maar ook welke potentiële gevaren de nieuwe technologieën met zich meebrengen.
  • Natalie den Engelse en Marieke Peeters van het Kenniscentrum Digital Business & Media van de Hogeschool Utrecht. Zij gaan in op het gebruik van AI in de marketingpraktijk en bespreken de problematiek van 'responsible AI' aan de hand van een casus.
  • Bas Bodzinga RM, directeur klantbelang bij Stichting Philadelphia Zorg. Al in 2016 introduceerde Philidelphia Zorg sociale robot Phi om cliënten te helpen. Bas deelt wat ze geleerd hebben en hoe je als marketeer vernieuwde technieken en innovatie binnen je bedrijf kan implementeren.  
 
Na het aanmelden ontvang je een bevestiging van jouw registratie. Een dag van tevoren ontvang je de link naar de sessie. De sessie vindt plaats op het platform Bigmarker.
Willen je collega's ook meedoen? Deel deze pagina dan met hen, zodat ook zij zich kunnen registreren!