Lunchwebinar – Toekomst van Marketing

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 0,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 0,00 (excl. btw)

SPREKERS VOOR DIT EVENT

BESCHIKBARE DATA

De derde Lunchbreak van dit jaar in de serie Toekomst van Marketing staat in het teken van duurzaamheid & ons gedrag. Duurzaamheid staat bij de meeste marketeers hoog op de agenda. Maar hoe kunnen we het gedrag van onszelf en van de consumenten beïnvloeden om duurzame keuzes te maken? Welke rol kunnen we daarin oppakken als marketeers om een steentje bij te dragen?  Laat je inspireren en registreer je nu voor deze webinar! De sessie is gratis.
 
Het programma
Luuk Ros SCP (hoofdredacteur van Marketingfacts) gaat in gesprek met de volgende gasten:
  • Klaske Kruk, oprichtster van Circularities – Zij is expert op het gebied van circulaire economie én uitgeroepen tot Circular Hero van 2021;
  • Ronald Voorn, docent op de Hogeschool Utrecht en Universiteit Twente – Hij is gespecialiseerd in onderzoek naar duurzaamheid en behavioural science;
  • Wouter Staal, founder en CEO van YB by Yoghurt Barn – Zijn missie? Iedereen plantaardig laten eten. Wouter deelt wat hij geleerd heeft in de afgelopen jaren over hoe je als ondernemer duurzame vernieuwde concepten in de markt zet.  
Na het aanmelden ontvang je een bevestiging van jouw registratie. Een dag van tevoren ontvang je de link naar de sessie. De sessie vindt plaats op het platform Bigmarker.
Willen je collega's ook meedoen? Deel deze pagina dan met hen, zodat ook zij zich kunnen registreren!