Masterclass: Campagne management
Een goede marketeer vertaalt de strategie en doelstellingen naar succesvolle marketingcampagnes.
Eerstvolgende beschikbare data
Een goede campagne begint het opstellen van een meetbare doelstelling. Maar hoe stel je die op? En wat is haalbaar?
Wat houdt deze masterclass in?
In deze masterclass krijg je van een ervaren marketeer die al vele campagnes heeft gevoerd praktische tips en tricks hoe je een campagne succesvol opzet, uitvoert, eventueel bijstuurt en daarna evalueert. Ook komen tools voorbij waarmee je campagnes makkelijker kunt plannen en monitoren.
- Wat maakt een campagne succesvol, met welke doelstellingen en wanneer je dit moet inzetten.
- Wat is de impact van de campagne op je organisatie.
De masterclass Campagne Management duurt een dag. Je haalt extra waarde uit deze masterclass als je als (mede) verantwoordelijk bent voor campagnes.
Je krijgt in deze masterclass praktische tips om je campagnes snel(ler) te realiseren. Daarnaast handige modellen om met je bureau samen te werken. En zo te komen tot sterkere campagnes. Wat is dit niet? Een briefingsworkshop of beoordeling van opgeleverd werk, bezoek daarvoor onze classes “Excellente briefings ontwikkelen" of "Creatieve Concepten Beoordelen"
Voor wie is deze masterclass?
Deze masterclass is geschikt voor (beginnende ) marketeers, productmanagers, communicatie specialisten die campagne willen en/of gaan opzetten. Ook geschikt voor (marketing)managers die vaak campagnes moeten beoordelen en willen weten waarop ze dat moeten doen. Deze masterclass is NIMA B niveau (HBO)
Aan het einde van de dag ga je naar huis boordevol inspiratie van succesvolle marketingcampagnes en de praktische tips om morgen ook een succesvolle campagne te gaan starten.