Workshop: Klantbeloften

Do’s and dont's van klantbeloften

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 380,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 475,00 (excl. btw)

inclusief lunch

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar 20% op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 105 heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Marc Westeneng

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 02-07-24

Tower 42
Diemerhof 42, Diemen

02-07-24
09:30 - 12:30

Waarom zijn klantbeloften super krachtig!

 
Ze geven klanten meer zekerheid en helpen bedrijven om zich te onderscheiden van de rest. En, minstens zo belangrijk, klantbeloften helpen om de neuzen binnen het bedrijf dezelfde kant op te krijgen. Veel bedrijven introduceren klantbeloften.
 
Niet zonder reden, want klantbeloften kunnen veel opleveren:
  • Klantbeloften helpen klanten voor je kiezen
  • Klantbeloften leiden tot hogere klantbeoordelingen
  • Klantbeloften vergroten kansen op service recovery
  • Klantbeloften geven richting en houden organisaties scherp
 

Wat ga je leren tijdens deze halve dag workshop ?

 
•    Wetenschappelijke inzichten over de kracht van klantbeloften (mini-college)
•    Wat wel en niet te communiceren?
•    Hoe vertel je de boodschap ‘kort maar krachtig’? Formuleren met stopkracht.
•    Hoe zet je een praktisch onderzoek op om je prototypes te testen?
•    Hoe maak je de organisatie ‘klantbeloften-ready’?
•    Do’s and dont's op basis van 50+ klantbeloften trajecten uit de adviespraktijk van The House of Marketing
 
Tijdens de sessie worden er 2-tal cases behandeld:
De 7 beloften van Jumbo – wat ging goed, wat ging fout?
Servicebeloften Volkswagen Bedrijfswagens
 
 

Doelgroep

Deze workshop is  NIMA B  niveau

AANTAL PE-PUNTEN?
3 PE-punten