Masterclass: LinkedIn Advertising

Leer adverteren op LinkedIn

INVESTERING

NIMA Member € 320,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 400,00 (excl. btw)

Masterclass van een dagdeel exclusief lunch

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar 20% op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 99 heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Corinne Keijzer

BESCHIKBARE DATA

Leer in een ochtend hoe je campagnes opzet op LinkedIn. Voor iedereen die zelf advertenties wil opzetten of de juiste vragen wil kunnen stellen aan bureaus waar het aan uitbesteed wordt. Neem zelf de controle in handen. 
 

Wat houdt deze mastercourse in?

In deze masterclass leer je hoe en waar je verschillende soorten campagnes opzet binnen Campagnebeheer van LinkedIn, gebaseerd op Objective Based Marketing. Je leert hoe je de juiste doelgroepen selecteert, hoe je je advertenties kunt richten op bestaande maar ook nieuwe klanten, en hoe je je budget op de juiste manier bepaalt. Daarnaast leer je de mogelijkheden van Lead Gen Forms, demografische webgegevens en A/B testing. Ten slotte wordt er dieper ingegaan op hoe je het verkeer en conversies op je website kunt meten en hoe en waar je de resultaten kunt volgen.  
 

Programma

In deze ochtend ga je aan de slag met: 
  • Campagnebeheer: Hoe werkt het, waar zitten welke opties, hoe start je een campagn? 
  • Doelgroep bepalingen, budgetbepalingen en de verschillende opties van advertenties die verschilt binnen ieder gekozen doel. Ook worden demografische gegevens hierin meegenomen.
  • Extra opties zoals Lead Gen Forms en A/B testen. 
  • De juiste meetinstrumenten zoals de resultaten in Campagnebeheer, de Insight pixel en Conversie pixel .
 

Resultaat

Aan het einde van deze Masterclass heb je inzage in de mogelijkheden van Campagnebeheer en kun je: 
•    Zelf campagnes uitvoeren
•    Bureaus de juiste vragen stellen bij het outsourcen van campagnes
•    Resultaten meten van de campagnes
 

Voor wie?

Van te voren heb je voldoende kennis van LinkedIn nodig en weet je hoe social selling binnen een organisatie werkt. Een (goedlopende) bedrijfspagina, toegang tot campagnebeheer en als het mogelijk is gegevens om zelf alvast te starten met het opzetten van een campagne in deze sessie. 
 
Daarom is deze sessie geschikt voor iedere marketing- / communicatieprofessional die LinkedIn al gebruikt en zelf wil gaan adverteren of dit uit handen geeft en wil weten hoe het werkt. Het is dus niet geschikt voor beginners op LinkedIn, een stevige basis qua LinkedIn-kennis heb je voor deze sessie wel nodig. Volg hiervoor eventueel eerst de masterclass ‘LinkedIn voor marketeers’.