Masterclass: LinkedIn voor marketeers

Krijg meer klanten en leads met behulp van LinkedIn

Masterclass: LinkedIn voor marketeers

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 700,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 875,00 (excl. btw)

Inclusief lunch en de e-books ‘'400 tips en ideeën voor je LinkedIn-posts' en ‘LinkedIn voor bedrijven’ van Corinne Keijzer t.w.v. €19,95 en €27,50!
Een voorbereidingsopdracht is onderdeel van deze masterclass.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar 20% op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 99 heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Corinne Keijzer

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 02-10-24

Geen file deze keer,
dit is een online event

02-10-24
09:30 - 17:00

Corinne neemt je mee door de geheimen van LinkedIn! 
 
Hierdoor creëer je meer zichtbaarheid en vindbaarheid met je persoonlijke profiel en bedrijfspagina.  Ook kom je dusdanig op het netvlies van je volgers te staan dat klanten en leads uiteindelijk vanzelf naar je toe komen. 
 

Wat houdt deze masterclass in:

In deze masterclass leer je hoe je je merk dusdanig neerzet op LinkedIn dat je ook de juiste doelgroep aantrekt en daardoor makkelijker klanten en leads genereert.
In deze ééndaagse sessie leer je de mogelijkheden kennen omtrent het persoonlijk profiel en bedrijfspagina zodat je als marketing/communicatieprofessional je collega’s ook op gebied van employee advocacy kunt begeleiden.
De sessie bestaat uit twee dagdelen waarin Corinne je meeneemt door zowel zichtbaarheid van het persoonlijke profiel als de bedrijfspagina. Ze leert je hoe je deze profielen inzet en vooral ook laat samenwerken en hoe je je collega’s het beste enthousiasmeert om als ambassadeur voor je organisatie op LinkedIn op te treden. 
 

Programma:

In de ochtend ga je aan de slag met: 
  • Het persoonlijke profiel, puntjes op de i, waar liggen je kansen en hoe maak je jezelf als ambassadeur zichtbaar en trek je prospects aan.
  • Zoeken, netwerken en berichten sturen. Maak contact met interessante personen die jou verder helpen of klant willen worden.
  • Leads genereren: waar liggen je kansen, welke middelen zet je in en wat is het verschil tussen de gratis versie en de Sales Navigator.
 
In de middag ga je aan de slag met: 
  • Het inrichten van de bedrijfspagina, puntjes op de i.
  • Content. Welke berichten plaats je, hoe vaak, wanneer en welke mogelijkheden zijn er om je doelgroep te raken.
  • Het algoritme, hashtags, tags, hoe zet je dit strategisch in. 
  • Demografische webgegevens, maak gebruik van LinkedIngegevens op je website. 
 
Wat heb je nodig:
Van te voren dienen zowel het persoonlijke profiel als de bedrijfspagina (indien aanwezig) zover mogelijk ingevuld te zijn. Ben je nog geen beheerder, vraag dan of je collega je beheerder maakt zodat je direct aanpassingen kunt doen in de pagina. Neem hiervoor een laptop mee, een tablet of telefoon voldoet niet.
 
Na afloop van de training:
Deelnemers krijgen inzage in de mogelijkheden van LinkedIn en kunnen: 
  • Zelf een LinkedIn strategie bedenken en opzetten.
  • Zelf aan de slag met gevarieerde content. 
  • Hun collega’s ondersteunen en begeleiden bij het inzetten van het persoonlijke profiel.
 
Na de sessie ontvang je de e-books ‘Meer succes met LinkedIn!’ van Corinne Keijzer. 
 

Voor wie is deze masterclass:

Deze sessie is geschikt voor iedere marketing- / communicatieprofessional die LinkedIn al gebruikt maar nog niet weet hoe je er echt zakelijk succes uit kunt halen en/of hoe je het strategisch inzet binnen je organisatie. Het is niet geschikt voor beginners die nog moeten beginnen met het aanmaken van een persoonlijk profiel.