Masterclass: Online Journey Herontwerpen vanuit Gedragspsychologie

STARTGARANTIE - Ga aan de slag met je customer journey met behulp van de wetenschappelijk bewezen technieken uit de gedragspsychologie

INVESTERING

NIMA Member € 700,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 875,00 (excl. btw)

Inclusief lunch en netwerkborrel op locatie

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar 20% op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 99 heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Martin van Kranenburg

BESCHIKBARE DATA

Exclusieve sessie voor maximaal acht deelnemers!
 

 
Je kunt het gedrag van je (ideale) klanten beïnvloeden en het resultaat maximaliseren door je online journey te (her)ontwerpen vanuit gedragspsychologie. Tijdens deze masterclass pas je gedragspsychologie direct toe op je eigen (bestaande) journey, onderbouwt met wetenschappelijk bewezen tactieken.
 

Wat houdt deze masterclass in?

Ben je (mede) verantwoordelijk voor een website, campagne of app, en moet het resultaat flink groeien? Of heb je de ambitie om die kar te kunnen trekken? Dan ben je geholpen met een praktisch toepasbaar model vanuit gedragspsychologie, waarmee je je eigen online customer journey’s kunt beoordelen en herontwerpen (flow, design opzet en tekst).
 
Tijdens deze masterclass leer je niet alleen hoe irrationeel het menselijk brein werkt, maar ga je ook aan de slag met je eigen customer journey’s. Je gaat je huidige flow opnieuw schetsen en past de wetenschappelijk bewezen technieken uit de gedragspsychologie direct toe. Dankzij veel interactie in een kleine groep leer je ook hoe anderen de tactieken toepassen in hun online journeys.
 

Programma

Hierin komt het volgende aan bod:
 
 
  • Praktische methode voor design vanuit gedragspsychologie
  • Verrassende inzichten in het gedrag van mensen, vanuit cases voor en van #1 brands
  • Jouw online journey
 
Een kleine voorbereidingsopdracht is onderdeel van deze masterclass om praktisch aan de slag te gaan met je eigen journey.
 

Resultaat

Na afloop van de training:
  • heb je een kraakhelder beeld van welk gewenst gedrag je bij welk segment wilt bereiken
  • weet je welke (sales)argumenten je moet communiceren
  • heb je de juiste verleidingstactieken gekozen
  • heb je een schets gemaakt van je (verbeterde) online journey.
 
 
'Ik ben heel tevreden over de training. Een goede mix van praktijk en theorie en meteen handvatten om met de inhoud aan de slag te gaan.' – Ramon Kloosterman, ICS
 
Spreker wordt gemiddeld beoordeeld met een 9,2!
 
 

Voor wie is deze NIMA Masterclass Online Journey Herontwerpen vanuit Gedragspsychologie?

Deze masterclass is bedoeld voor iedereen die (mede) verantwoordelijk is voor een online journey van een organisatie. Zoals (online) marketeers, eigenaren, ontwerpers, strategen, product owners en copywriters.