Masterclass: Organisatieresultaten behalen met social media

Leer in één dag hoe social media kunnen bijdragen aan de organisatiedoelstellingen

INVESTERING

NIMA Member € 700,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 875,00 (excl. btw)

Inclusief lunch en netwerkborrel op locatie

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar 20% op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 99 heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Markward van der Mieden Ayman van Bregt

BESCHIKBARE DATA

Digitalisering zorgt ervoor dat de relatie tussen bedrijven en klanten is veranderd. Zo hebben klanten van tegenwoordig een ander verwachtingspatroon en hebben ze specifieke voorkeuren hoe ze contact willen leggen met een organisatie. De noodzaak voor een goede integratie van social media in de processen van de organisatie is hierdoor toegenomen. Dit biedt tegelijkertijd ook kansen om meer waarde voor klanten te bieden en zo het marketing– en salesproces te versterken.
 

Wat ga je doen tijdens deze masterclass?

Deze masterclass omvat een interactieve presentatie met diverse praktijkvoorbeelden en enkele werkopdrachten, komt er een gastspreker om in te gaan op hoe je als organisatie via social media het merk kunt laden en krachtig kunt communiceren met praktijkvoorbeeld. Deze NIMA masterclass biedt je in één dag inzicht in:
  • Op welke manieren social media een bijdrage kunnen leveren aan de organisatiedoelstellingen;
  • Hoe je professionals binnen de organisatie zich optimaal via social media laat presenteren; 
  • Social media optimaal kunt inzetten om de processen in de organisatie te versterken. 
 

Wat levert deze masterclass je op?

Tijdens deze masterclass krijg je als deelnemer inzicht in de verschillende manieren waarop social media ingezet kunnen worden om bij te dragen aan de doelstellingen van de organisatie, en op welke manier het kan bijdragen aan het marketing- en salesproces van een organisatie. Tevens leer je jezelf beter op social media zichtbaar te maken en om het management en medewerkers in de organisatie in beweging te krijgen om zelf deel te nemen op social media en intern draagvlak voor de integratie van social media te realiseren.
 
'De masterclass heeft mij inzicht en tools gegeven hoe ik onze Social media strategie kan opzetten. Zodat ik bewust en goed onderbouwd een omschrijving kan maken van een fundament, van waaruit we moeten gaan werken. Veel nieuwe dingen geleerd! '- Anja van Beek, Essilor Nederland BV
 
Voor deelname aan deze sessie is een laptop of tablet nodig om aantekeningen te maken, informatie op te zoeken en werkopdrachten tijdens de masterclass te maken.

Voor wie is deze masterclass bedoeld?

Deze masterclass is geschikt voor marketing-, communicatie en salesprofessionals en specifiek voor professionals werkzaam op management- en directieniveau.