Masterclass: Sales Playbook
Verhoog je commerciële slagkracht tot een factor 5.
Het salesproces is sterk veranderd en ligt meer dan ooit in het verlengde van de marketinginspanningen. Bedrijven oriënteren zich online en hebben vrijwel alle informatie via het internet voorhanden. Door een ijzersterke verbinding te creëren tussen marketing en sales, kan je sales 2 tot 5 keer krachtiger maken’, aldus André Hagelen, de auteur van dit programma. Hij is gespecialiseerd in dit onderwerp en heeft specifiek voor het NIMA een masterclass ontwikkeld waarmee een bedrijf concreet het salesproces verbetert.
Het Sales Playbook is een document (fysiek en digitaal) waarin je de verbinding tussen marketing en sales tot stand wordt gebracht. Tijdens deze dag maak je op inspirerende wijze kennis met de 7 drivers van sales: focus op perfecte klanten, 67% score in verkoopgespreken, wereldberoemd bij prospects worden, structuur in salesproces, breinvriendelijke beïnvloeden, de salespitch en het Sales Playbook zelf.
Programma
Het programma van deze dag bestaat uit een uitgebreid introductieprogramma rond het Sales Playbook, waarbij je direct aan de slag gaat met de twee belangrijkste drivers. Je krijgt daarbij toegang tot zowel het fysieke als digitale Sales Playbook dat je kunt inzetten voor je eigen organisatie.
Voor wie?
Deze Masterclass is bedoeld voor ondernemers, marketeers en salesprofessionals.