Mastercourse: Customer Value Management

Zakelijke klanten winnen door de waarde van je diensten nóg beter zichtbaar te maken (voorheen: meer sales door aantoonbare klantwaarde)

Mastercourse: Customer Value Management

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 1 000,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 1 250,00 (excl. btw)

Inclusief lunch op locatie en het boek 'The Three Value Conversations' t.w.v. €27,99!

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar 20% op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 99 heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Reinier Willems

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 22-11-24

NTB
, utrecht

22-11-24
09:30 - 17:00

Customer Value Management

Wegens het grote succes wordt deze NIMA Masterclass opnieuw georganiseerd!

Spreker gewaardeerd met gemiddeld 8.9!

Zakelijke markten zijn dynamisch:

•    Toenemende focus op meetbare duurzame waardecreatie (CSRD)
•    Digitale transformatie en AI
•    Prijsfocus bij (groot)zakelijke klanten

Dit zijn slechts enkele redenen waarom steeds meer B2B-ondernemingen hun waardeproposities verder aanscherpen.

In deze masterclass leer je:
•    Hoe je de waarde van je propositie zichtbaarder maakt voor je klanten
•    Collega's te betrekken bij de transitie van product- naar waardegerichte focus
•    Een meetbare en zichtbare bijdrage te leveren aan duurzame commerciële groei

 

Programma

Het programma bestaat uit 2 dagen.

  • 22 november 2024
  • 29 november 2024

Dag 1:

1.    Inzicht in Waarde
2.    Klantwaarde Specifiek Maken
3.    Klantwaarde Kwantificeren

 

Dag 2:

4.    Klantwaarde Verkopen
5.    Klantwaarde Visualiseren en Communiceren
6.    Waarde Organiseren

 

Voor wie is deze mastercourse bedoeld?

Deze mastercourse is ontwikkeld voor:

  • senior B2B marketing professionals / product- en propositie managers
  • sales en account managers

 

 

Wat levert deze mastercourse je op?

Voor marketing professionals:

  • een concreet plan voor je eigen waarde-project dat past bij jouw doelstellingen en organisatie en die je met collega’s verder kan opschalen;
  • tools en inzichten om een aantoonbare bijdrage leveren aan de commerciële groei van jullie meest belangrijke zakelijke klanten;
  • een nieuwe impuls voor een positieve samenwerking met sales op basis van een gedeelde focus: klanten (laten) winnen op basis van de meest relevante en aantoonbare klantwaarde.

 

Voor sales- en accountmanagers:

  • concrete tools in het analyseren, specificeren en visualiseren van de meest relevante klantwaarde, samen met marketing;
  • klanten beter in staat stellen de waarde van je propositie intern te ‘verkopen’ aan mede-beslissers;
  • betere toegang tot senior beslissers die geen tijd meer willen maken voor algemene product presentaties of generieke content.

 

Quotes:

Reacties van de deelnemers aan de mastercourse:

De spreker heeft enorm veel ervaring over het verkopen van waarde. Niet alleen het maken van een waardepropositie, maar ook over de implementatie/commercialisatie.

Goede afwisseling tussen theorie en praktijk. Fijne opbouw van de training qua werkvormen met praktische handvatten die direct in de praktijk toepasbaar zijn.

 

Veel interactie en ruimte voor de groep om ervaringen met elkaar uit te wisselen.