MEC: intervisie bij Seepje
Groene toekomst in zicht: een intervisie sessie met Seepje's marketingreis
Op dinsdag 2 april organiseert het MEC een intervisie sessie voor eindverantwoordelijken in marketing, merk en communicatie bij Seepje in Den Haag. Mede-oprichter Jasper Gabriëlse (Wasman) en Carlien Verplanken (Merkheld) nemen ons mee in hoe het allemaal begon in 2013, welke mooie resultaten Seepje heeft behaald en welke marketing dillema’s zij nog ervaren. Daarna gaan we aan de hand van het beproefde MEC business canvas aan de slag in break-outs om samen mogelijke oplossingsrichtingen uit te werken.
Seepje maakt wasmiddelen, wasverzachter, afwasmiddelen, allesreinigers, handzepen én vaste zepen van de beste ingrediënten uit de natuur, zoals de schillen van de Sapindus mukorossi vrucht uit Nepal. Ze gebruiken alleen de schoonste ingrediënten en samen betalen we daar een eerlijke prijs voor. Hun missie? Een schone toekomst voor ons allemaal! Seepje innoveert en loopt voorop in het gebruik van hernieuwbare grondstoffen. Meer dan 99% van hun ingrediënten is van natuurlijke oorsprong. Dat vinden ze belangrijk, want het gebruik van fossiele grondstoffen houdt 'n keer op.
Let op: We kunnen met maximaal 20 mensen deelnemen, meld je dus snel aan.
*MEC meetings zijn bedoeld voor professionals eindverantwoordelijk voor organisatie, merk, marketing en communicatie in middelgrote tot grote organisaties. Ze hebben als doel om in de aangename kring van vak professionals kennis en ervaring met elkaar uit te wisselen en zo bij te dragen aan het vak en de groei van de vak professionals. Deelname alleen na opgave én bevestiging door NIMA.
AANTAL PE-PUNTEN?
2 PE-punten
Geldt alleen voor:
Register Marketeers