MEC: intervisie bij ING

Tijdens deze interactieve sessie zullen we met name inzoomen op marketing dillema’s rondom de rol van ING en de bijbehorende marketing uitdaging binnen de duurzaamheidsdiscussie.

INVESTERING

NIMA Member € 0,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 95,00 (excl. btw)

WORD MEMBER EN BESPAAR

Bekijk al onze Lidmaatschappen of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

Let op! Hebben we geen tijdige afmelding van je ontvangen, dan brengen we € 50 excl btw. in rekening.

BESCHIKBARE DATA

Tijdens deze interactieve sessie zullen we met name inzoomen op marketing dilemma’s rondom de rol van ING en de bijbehorende marketing uitdaging binnen de duurzaamheidsdiscussie.
ING is van oudsher een financier en zoekt in haar ambitie naar ‘sustainable progress for all in life and in business’ meestal naar oplossingen op financieel terrein. Maar moet ING niet méér doen? Om in Nederland en de wereld klimaatdoelstellingen te halen is meer nodig dan alleen maar faciliteren met financiële middelen. Zo moet bijvoorbeeld ook het gedrag van veranderen, zowel van consumenten als bedrijven. 
 
ING is een belangrijke speler met veel impact. Ook al is financiering maar een deel van het probleem & oplossing, kan ING zich breder positioneren en sturing geven aan maatschappelijke verandering? Welke scenario’s zijn voor ING denkbaar en wat zijn de gevolgen als ING een andere koers zou varen als het gaat om verduurzaming?
 
Tijdens deze MEC meeting geeft Leon Wijnands, sustainability catalist bij ING Nederland, inzicht in de dilemma’s waar ING voor staat in het kader van verduurzaming.
 
Kortom, een prachtige organisatie en dito dilemma om met elkaar in intervisievorm onze vaktanden in te zetten. We sluiten de sessie af met een borrel en diner.
 
Details 
Datum: 23 maart 2023
Waar: ING Nederland (Cedar, Bijlmerdreef 106, 1102 CT Amsterdam)
Tijd: 15.30 – 20.00 uur
Investering: deelname is voor NIMA-leden kosteloos (regulier € 95 excl. btw)
 
 
*MEC meetings zijn bedoeld voor professionals eindverantwoordelijk voor organisatie, merk, marketing en communicatie in middelgrote tot grote organisaties. Ze hebben als doel om in de aangename kring van vakprofessionals kennis en ervaring met elkaar uit te wisselen en zo bij te dragen aan het vak en de groei van de vakprofessionals. Deelname alleen na opgave én bevestiging door NIMA.