NEXT: Technology & Innovatie 2024

Ontdek de toekomst van retail, media en marketing in één dynamische NEXT sessie.

NEXT: Technology & Innovatie 2024

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 0,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 0,00 (excl. btw)

Exclusief toegankelijk voor Register Marketeers!

WORD MEMBER EN BESPAAR

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 26-03-24

Talpa Network
Bergweg 70, 1217 SC HIlversum

26-03-24
15:30 - 20:00

Dit keer stelt Talpa Network haar deuren open en vangen wij onze NEXT bijeenkomst in Hilversum aan in het thema van: "Technologie & Innovatie". Je krijgt tijdens dit event van Dr. Tibert Verhagen inzicht in de meerwaarde van sociale robots in de retail, met inzichten uit onderzoek bij 20 Nederlandse winkels. Aniek Verhaar vervolgt deze boeiende eerste sessie en deelt haar 15 jaar ervaring in het transformeren van Retail Media, terwijl Marcel Vogels de uitdagingen van data-gedreven strategieën belicht en de discussie opent over media uitingen meten op het juiste niveau. 
Ontdek de toekomst van retail, media en marketing in één dynamische NEXT sessie.
 
Dr. Tibert Verhagen: “De meerwaarde van sociale robots voor de retail”
Voor winkeliers is het de afgelopen jaren steeds lastiger geworden om goed personeel te vinden. De kwaliteit van de dienstverlening in de winkel komt hierdoor onder druk te staan wat ten koste gaat van klanttevredenheid en omzetten. Om het tij te keren willen winkeliers meer kennis opdoen over de mogelijkheden die sociale robots hen bieden om klanten te bedienen. De HvA doet hier samen met winkeliers, brancheverenigingen en ander kennisinstellingen onderzoek naar. In totaal wordt er bij 20 winkels in Nederland met robots getest. Tijdens de sessie worden de eerste resultaten van het onderzoek gedeeld en vindt er een discussie met de aanwezigen plaats over de mogelijkheden van sociale robots voor de retail.
Tibert Verhagen is expert in innovatieve technologie en e-business, leidt projecten en doet onderzoek aan de Hogeschool van Amsterdam. Met meer dan 20 jaar ervaring in zowel onderwijs als bedrijfsleven, heeft hij zich beziggehouden met masterspecialisaties en de ontwikkeling van de masteropleiding Digital Driven Business (HvA). Overige aanwezigen namens het Lectoraat van de HvA: Jacqueline Arnoldy, Brendan Thesingh en Ewout Nas.
 
Aniek Verhaar: "De Toekomst van Retail Media: Innovatie, Technologie en Impact"
In het tijdperk van technologische vooruitgang transformeert Retail Media, waardoor de complexiteit van de uitdagingen toenemen. Retailers staan aan de vooravond van een grote verandering: ze worden media-exploitanten in een landschap waar de spelregels nog geschreven moeten worden. De sleutel tot succes? Een slimme mix van innovatie en technologie om mediastrategieën naar een hoger niveau te tillen. Dit gaat niet alleen over effectiever zijn, maar ook over het naadloos samenvoegen van het nieuwe met het vertrouwde, en zo écht impact maken. We willen je graag meenemen in alle ontwikkelingen en spelregels op weg naar volwassenheid.
Aniek Verhaar, leidt het marketing intelligence team bij Media Solutions, brengt ruim 15 jaar ervaring in de media-industrie, zowel aan bureau- als exploitantzijde, waar ze salescollega's ondersteunt en adviseert. Maar ook inzichten geeft en strategische onderbouwing voorstelt aan mediabureaus en adverteerders.
 
Marcel Vogels: "Big Data Dilemma: Navigeren tussen Privacy en Effectieve Marketing"
Big Brother of Blue Ocean? Goede CMO’s streven altijd naar solide data-gedreven strategieën en hunkeren naar analytics die consumentengedrag omzetten in effectieve marketingbeslissingen. Echter, het meten op het juiste niveau blijkt in de praktijk uitdagend. Menselijk gedrag laat zich moeilijk vangen in transacties, clicks, impressies, GRP’s & NPS-scores. Nieuwe meettechnieken en mobiele data bieden mogelijkheden om privacy-vriendelijk dichter bij de consument te komen. Tegelijkertijd zijn strikte privacyregels cruciaal. 
Marcel Vogels is oprichter van DMA-Institute (nu Dynata), MeMo2 en THX (nu Kantar) en RetailMedia.One. Hij deelt in 'the power of everywhere'  zijn inzichten. Zijn betoog benadrukt dat Media en Marketingplanning in de toekomst vooral door feitelijk menselijk gedrag worden bepaald.
 
Programma 
15.00 uur: ontvangst  
15.30 uur: aftrap NEXT Technologie & Innovatie
15:45 uur: Dr. Tibert Verhagen
16.30 uur: Aniek Verhaar
16:45 uur: korte pauze
17:30 uur: Marcel Vogels
18:15 uur: rondleiding
19.00 uur: netwerkdiner 
20:00 uur: einde programma 
 

AANTAL PE-PUNTEN?
2 PE-punten

Geldt alleen voor:
Register Marketeers