NIEUW Masterclass: Branded Customer Experience (BX)

De Magische Klantreis: Waarmaken en Beloven

NIEUW Masterclass: Branded Customer Experience (BX)

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 700,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 875,00 (excl. btw)

De training is inclusief lunch.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar 20% op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 99 heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Marcel Aalders

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 14-05-24

n.t.b.
, Utrecht

14-05-24
09:30 - 17:00

De Magische Klantreis: Waarmaken en Beloven

Ben jij als marketing- of brandmanager bezig met de klantbeleving die jouw merk biedt? Of laat je dit over aan anderen binnen je organisatie, terwijl je eigenlijk weet dat de klantbeleving het hart van je merk vormt? En voldoet je organisatie echt aan wat het belooft in haar communicatie, of is er een kloof tussen belofte en werkelijkheid? Misschien presteer je goed op operationeel niveau, maar mist je merk de glans die het verdient, waardoor je ware kracht verborgen blijft. 

Als dit bekend klinkt, dan is deze masterclass voor jou. Hier verbinden we de werelden van branding en klantbeleving op een manier die zowel de waardering van je klanten verhoogt als de positionering van je merk versterkt. Het draait om zowel de waarde voor de klant als de waarde voor het bedrijf! 

Wat ga je leren?

In deze masterclass ontwikkel je vaardigheden op drie gebieden: 

  • Hoe krijg je diepgaand inzicht in de emotionele behoeften en verwachtingen van je klanten en ontdek je welke taken zij echt willen vervullen? 
  • Hoe creëer je een onvergetelijke klantreis die een ultieme 9+ ervaring biedt? 
  • Hoe bepaal je de huidige positionering van je merk en hoe kun je deze verfijnen of herdefiniëren? 
  • Hoe kun je een brug slaan tussen merk en klantreis en een merkbeleving creëren die zowel klantgericht effectief is (met hogere waardering en loyaliteit) als positief doorwerkt voor je merk (met hogere merkvoorkeur en ambassadeurschap)? 
  • Hoe kun je deze principes toepassen binnen je eigen organisatie? 

  Programma

  Verkenning van recente ontwikkelingen en trends in branding en klantbeleving. 

  1. Het vinden van cruciale inzichten over consumentengedrag en emoties. 
  2. Fundamenten van klantbeleving (CX) en het streven naar een 9+ organisatie. 
  3. Basisprincipes van merkpositionering. 
  4. Ontwikkeling van je eigen merkgerichte klantreis en toepassing van geleerde concepten in de praktijk. 
 

  “Focus op zowel the value for the customer als the value for the firm!”

Voor wie is dit?

 Deze Masterclass is ideaal voor marketing- en brandmanagers die hun initiatieven willen vertalen naar een impactvolle klantbeleving, en voor CX-managers en -medewerkers die beter inzicht willen krijgen in merkstrategieën en de merkwaarde willen integreren in de dienstverlening aan klanten. 

Deze masterclass is op NIMA B niveau.