Foodchain & Agrimarketing: 3e AGF event

AI-gedreven innovatie: Inspiratie voor digitale transformatie binnen de AGF-sector

INVESTERING

NIMA Member € 99,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 119,00 (excl. btw)

WORD MEMBER EN BESPAAR

Bekijk al onze Lidmaatschappen of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Charida Dorder

BESCHIKBARE DATA

Op donderdag 12 oktober vindt het derde AGF Marketing Event plaats, met als thema 'Inspiratie voor digitale transformatie en AI binnen de AGF-sector', georganiseerd door NIMA Foodchain & Agrimarketing in samenwerking met GroentenFruit Huis en het AGF Trendcafe.
 
Tijdens dit evenement staat de vraag centraal hoe de digitale transformatie en met name AI de AGF-sector momenteel en in de toekomst zal beïnvloeden. Zowel experts uit de sector als daarbuiten zullen hun inzichten en visie delen. Eric Harmsen zal bijvoorbeeld ingaan op de verschillen in online aankoopgedrag tussen jongeren en ouderen, terwijl Charida Dorder ons zal meenemen in de wereld van AI en digitalisering. Zij zal de impact op marketing binnen onze sector toelichten en een praktische demonstratie geven om te laten zien wat marketeers direct kunnen doen.
 
Roy van Beest, medeoprichter van Peax Data, zal een verdiepende sessie houden over het gebruik van AI in de voedsel- en landbouwsector. Jos Mans, projectmanager van Topgeschenken, zal inspiratie bieden van buiten de sector door meer informatie te geven over het gebruik van data intelligence bij Topbloemen en hoe zij ketenverkorting toepassen.
 
Het evenement vindt plaats op de Brightland Campus, een groeiende gemeenschap van bedrijven, startups, spin-offs, onderwijsinstellingen en onderzoeksinstituten in Venlo.
 
Schrijf je nu in voor deze unieke bijeenkomst voor AGF-marketeers! Uiteraard is er ook voldoende tijd om te netwerken met collega's en professionals.
 

Programma

13.00 uur | Ontvangst deelnemers rondleiding
13.30 uur | Rondleiding Brightland Campus Venlo
 
14.00 uur | Ontvangst/netwerkgelegenheid
14.30 uur | Cock van Bommel: Opening en toelichting programma 
14.45 uur | Eric Harmsen (GfK key): Stand van Zaken Digitale generatie en generatie Z 
15.15 uur | Implementatie ronde inclusief kennismaking
15.40 uur | Roy van Beest (PEAX Data):  AI voor de Food en Agrisector
16.30 uur | Implementatie ronde 
16.45 uur | Pauze – Netwerkborrel
17.15 uur | Charida Dorder: AI en digitalisering en impact op Marketing AGF markt
18.00 uur | Implementatie ronde
18.15 uur | Afsluiting en start buffet