NIMA Marketing Now: Het Grote AI Congres

Het Grote AI Congres

NIMA Marketing Now: Het Grote AI Congres

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 239,20 (excl. btw)

Normaal tarief € 299,00 (excl. btw)

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Roos Simons Jeroen de Bakker Arne Mosselman Martin van Kranenburg Marc van Eck Antal de Waij

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 02-07-24

Club ACE
Danzigerkade 15 - C, 1013 AP Amsterdam

02-07-24
13:00 - 18:00

Geen enkele recente ontwikkeling heeft het marketingvak meer op zijn grondvesten doen schudden dan de razendsnelle opkomst van generatieve AI. Kunstmatige intelligentie heeft de invulling van de marketingfunctie inmiddels voor talloze rollen veranderd en verbeterd.
Tijdens NIMA Marketing Now: Het Grote AI Congres komen sprekers aan het woord die vooral open staan voor een gesprek. Ze vertegenwoordigen een belangrijk deel van dé AI-specialisten uit het NIMA Trainingen programma en zijn voor deze middag geselecteerd vanwege hun complementaire insights.
Programma:
Tijd: 13.00 uur – 18.00 uur
Locatie: Ace- Amsterdam
Sprekers:
  • Jeroen de Bakker van Airborne (ACE) gaat nader in op de vraag wat marketeers kunnen en mogen verwachten van de opkomst van AI.
  • Arne Mosselman van Ainigma behandelt met name de impact van generatieve AI op een (marketing)organisatie.
  • Antal de Waij van Engagement Media en auteur van Bestseller ‘Content & AI’, zuurstof voor je klanten zal in zijn presentatie uitgebreid stilstaan bij de zinvolle betekenis van AI voor contentproductie, de impact op je workflow en deelt zijn eigen learnings bij de implementatie van AI.
  • Neuromarketing-expert en AI-adept Martin van Kranenburg onthult hoe je de gouden driehoek ‘Neuromarketing, Copywriting en ChatGPT’ inzet voor maximale marketingimpact.
  • Register Marketeer en multi-entrepeneur Marc van Eck (TBWA) staat tot slot uitgebreid stil bij de impact van AI voor dienstverleners in marketing, zoals reclamebureaus, mediabureaus en marktonderzoekers.
In de afsluitende paneldiscussie leidt de dagvoorzitter Roos Simons (ex) Talpa de bezoekers langs de verschillende invalshoeken van AI voor marketing en worden de vergezichten samengevat.
De opkomst van generatieve AI raakt ons vak in het hart, maar waar let je op, waar vrees je voor en waar liggen de kansen?
*NIMA Marketing Now-activiteiten maken geen deel uit van het reguliere NIMA Trainingen-programma, en zijn niet opneembaar uit het NIMA Educatiebudget.

AANTAL PE-PUNTEN?
3 PE-punten