NIMA Regio Oost: Heks’nkaas

Neem een kijkje in de marketingkeuken en echte keuken van Heks'nkaas.

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 0,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 0,00 (excl. btw)

Word lid en bespaar op evenementen!

WORD MEMBER EN BESPAAR

Bekijk al onze Lidmaatschappen of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SPREKERS VOOR DIT EVENT

BESCHIKBARE DATA

In een overvolle markt van sauzen en dips, lukte het Heks’nkaas om een vernieuwend product neer te zetten. Vier jaar geleden kwam het Twentse bedrijf onder de vleugels van Signature Food. Nog steeds neemt Heks’nkaas een prominente plek in het koelschap.
Hoe zorgen ze voor blijvend succes? Welke invloed hebben private label merken op jouw eigen merk? Hoe voer je slogan ‘een tikje magie’ toe aan je marketingactiviteiten? Product manager brand Karlijn Ordelmans vertelt op 11 oktober over de marketingstrategie en -tactieken van Heks’nkaas. We mogen een kijkje nemen in de marketingkeuken én de echte keuken waar de bekende saus wordt gemaakt.
Programma:
13.45 uur    Inloop
14.00 uur    Welkom door Karlijn Ordelmans
14.15 uur    Start rondleiding keuken
15.15 uur    Presentatie door Karlijn Ordelmans
16.15 uur    Borrel
17.00 uur    Einde