Regio Oost & Brand Design: Mepal
Internationale groei door rebranding, een nieuwe thuismarkt en e-commerce
In het eerste kwartaal gaan we vanuit NIMA op bezoek bij Mepal in het Gelderse Lochem. Maar wie is Mepal en in welke wereld gaan wij op bezoek? Wellicht hebben wij allemaal wel iets van deze inspirerende partij in huis. Mepal biedt innovatieve oplossingen die ons dagelijks plezier en gemak bieden waaronder drinkbekers, boterhamtrommels en voorraadboxen. Wij nemen graag een kijkje achter de schermen en horen graag hoe Mepal het hoofd biedt aan de talrijke marktontwikkelingen.
Mepal heeft in de afgelopen jaren een enorme ontwikkeling doorgemaakt. Zeven jaar geleden lag er een uitdaging om het merk een flinke boost te geven, van Duitsland een nieuwe thuismarkt te maken en het hoofd te bieden aan een sterk veranderende wereld die steeds meer via digitale kanalen opereert. Wat waren de eerste stappen bij deze omschakeling? Hoe stamp je een e-commerce tak uit de grond? En waar liep Mepal tegenaan bij deze stappen? Jeroen De Bos, marketing en e-commerce directeur van Mepal, neemt ons mee en vertelt over de aangescherpte marketingstrategie, rebranding en het inzetten van online sales. En hoe deze stappen hebben bijgedragen aan de groei van Mepal.
Spreker: Jeroen De Bos
Jeroen is de marketing & e-commerce directeur van Mepal en is vanuit zijn rol gericht op de digitale transitie en internationale groei van het bedrijf, dat opereert in een zeer competitieve en dynamische markt.
Jeroen is de marketing & e-commerce directeur van Mepal en is vanuit zijn rol gericht op de digitale transitie en internationale groei van het bedrijf, dat opereert in een zeer competitieve en dynamische markt.
Programma
16.45 uur Inloop
17.00 uur Welkom door NIMA Regio Oost en NIMA Brand Design
17.05 uur Presentatie Mepal
18.00 uur Borrel
18.30 uur Einde
16.45 uur Inloop
17.00 uur Welkom door NIMA Regio Oost en NIMA Brand Design
17.05 uur Presentatie Mepal
18.00 uur Borrel
18.30 uur Einde