NIMA Summerschool ’23 Leerlijn: Campagne management

Van Merkmodel naar Impactvolle Campagnes: Leer het in slechts 3 ochtenden

INVESTERING

NIMA Member € 1 250,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 1 562,50 (excl. btw)

De leerlijn bestaat uit 3 dagen van 9.00 tot 14.00 inclusief lunch.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar 20% op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 99 heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Adriaan Oomen Martin van Kranenburg Leon Jansen

BESCHIKBARE DATA

Begin vandaag nog en rust jezelf uit met essentiële vaardigheden op het gebied van Campagne management. In deze leerlijn stellen Leon Jansen, Adriaan Oomen en Martin van Kranenburg je in staat om te navigeren door de fijne kneepjes van merkontwikkeling, creatieve beoordeling en behoud van aandacht in communicatie. Ook wordt er ingegaan op de invloed van de ontwikkelingen op het gebied van AI. 

Door je onder te dompelen in deze leerlijn krijg je een diepgaand inzicht in de kernwaarden en domeinen van je merk en kun je deze effectief vertalen naar bruikbare briefings. Daarnaast leer je stakeholders te betrekken en hun collectieve expertise te benutten. Uiteindelijk zal je opgedane kennis je in staat stellen om met de juiste communicatie actie teweeg te brengen, de hoeksteen van succesvolle marketinginitiatieven.

 
 

Programma

Tijdens deze leerlijn komen de volgende onderwerpen aan de orde:
 
Merkmodel – Leon Jansen – 23 augustus
Sinds lange tijd doceert Leon Jansen Campagne management bij NIMA. In deze masterclass staat hij graag uitgebreid stil bij het Merkmodel. Een onderwerp dat in zijn mastercourse wordt aangestipt, maar in deze masterclass nader wordt toegelicht. Zo leer je werken vanuit een basis merkmodel, waardoor je helder krijgt waar je merk voor staat en welke merkdomeinen je wilt opbouwen en/of versterken. Wil je alleen deze Masterclass volgen? Schrijf je dan hier in.
 
Interne besluitvorming – Adriaan Oomen – 24 augustus
Adriaan Oomen is eveneens een bekend docent bij NIMA, sluit daar op aan met een onderdeel dat hij zowel in zijn mastercourse 'Excellente briefings' als in de masterclass 'Effectieve beoordeling van creatieve concepten behandeld. Dit keer neemt hij je mee in hoe je de regie kan nemen en de interne besluitvorming en het proces naar je hand kunt zetten zodat je voorstellen er doorheen komen.
Wil je alleen deze Masterclass volgen? Schrijf je dan hier in.
 
Neuromarketing in communicatie – Martin van Kranenburg – 25 augustus
Ten slotte neemt Martin van Kranenburg je mee in effectieve communicatiestrategieën die een publiek boeien en overtuigen. Ontdek hoe je klantervaringen optimaliseert en de kracht van overtuigende technieken inzet voor hogere conversies. Wil je alleen deze Masterclass volgen? Schrijf je dan hier in.
 

Voor wie is het bedoeld?

Deze leerlijn is bedoeld voor content marketeers of professionals die in aanraking komen met campagne management en/of affiniteit hebben met de onderwerpen.
 
 
Deze tekst is met behulp van ChatGPT opgesteld.