Regio West: Prescan

Ontdek de toekomst van preventieve gezondheidszorg met Prescan: Van consument naar zakelijke markt

Regio West: Prescan

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 0,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 99,00 (excl. btw)

.
Nog geen NIMA lid? Neem 1x kosteloos deel door deze code te gebruiken: ONTDEKNIMA

WORD MEMBER EN BESPAAR

Exclusief voor NIMA-leden. Word member en kom naar dit event! Bekijk al onze Lidmaatschappen of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 26-06-24

Prescan
Hermesweg 15, 3741 GP Baarn

26-06-24
15:45 - 18:15

Prescan werd opgericht in 2003 Jan Zantinge en Eddy van Heel. Nadat zij geconfronteerd werden met de harde realiteit van te late diagnoses, besloten ze dat het anders moest. Gezondheid is te belangrijk om te negeren, en medische kennis is te belangrijk om ontoegankelijk te zijn. Inmiddels heeft Prescan meer dan 200.000 mensen geholpen om hun gezondheid in kaart te brengen en te verbeteren.
 
 
Prescan is een particuliere kliniek voor preventief gezondheidsonderzoek en grondlegger van de bodyscan. Cliënten zijn er zonder verwijzing welkom voor MRI-scans en leefstijlonderzoek, aangevuld met cardiologisch, dermatologisch en laboratoriumonderzoek. Zo kunnen mogelijke aandoeningen en risicofactoren vroegtijdig worden opgespoord en nemen mensen zelf de regie over hun gezondheid.
 
 
Onder particulieren is de naamsbekendheid en het bereik van Prescan de afgelopen jaren stevig gegroeid. Nu is het tijd voor de uitbouw van de propositie richting de zakelijke markt. Daarvoor wil Prescan graag de kennis van NIMA marketeers inzetten. Welk type zakelijke klanten loopt warm voor onze preventieve gezondheidsonderzoeken? Met wie kunnen we slim partneren? Welke communicatiemix gaat voor ons werken? Kortom: hoe kunnen we groeien van B2C naar B2B? 
 
 
Voordat we van start gaan met deze marketingcase verzorgt Prescan een rondleiding door de kliniek in Baarn, die begin dit jaar na een grondige verbouwing werd heropend. Daarna zal Edith Pijl, commercieel manager bij Prescan, de marketingcase verder toelichten en vervolgens gaan we in groepjes aan de slag om tot de beste marketingaanpak te komen.
 
 
Programma
15.30 uur | Inloop
15.45 uur | Opening
16.00 uur | Rondleiding
16.30 uur | Toelichting cases
16.45 uur | Groepssessie case 
17.30 uur | Case presentatie
18.15 uur | Afronding & Netwerkborrel