Regio Zuid speciale editie: Interpolis

Ontdek de merkstrategie van Interpolis en laat je inspireren door topmarketingexperts tijdens onze speciale NIMA Regio Zuid bijeenkomst!

Regio Zuid speciale editie: Interpolis

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 135,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 270,00 (excl. btw)

Bekijk al onze Lidmaatschappen of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
NIMA hanteert de NIMA annuleringsvoorwaarden.

Let op! Hebben we geen tijdige afmelding van je ontvangen, dan brengen we € 50 excl btw. in rekening.

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 13-11-24

Hoofdkantoor Interpolis
Spoorlaan 298 , 5017 JZ Tilburg

13-11-24
14:00 - 20:30

Op woensdag 13 november organiseert NIMA Regio Zuid een exclusief bezoek aan Interpolis, waar je niet alleen een kijkje achter de schermen krijgt bij deze toonaangevende verzekeraar, maar ook wordt geïnspireerd door drie absolute toppers uit het marketingvak. Tijdens deze bijzondere editie delen zij hun unieke inzichten en ervaringen met jou. Dit is dé kans om jouw kennis te verrijken, geïnspireerd te raken en je netwerk te versterken met andere marketingprofessionals uit de regio Zuid-Nederland.
 
We zijn ongelooflijk trots op de sprekers die speciaal voor deze gelegenheid hun verhaal komen delen:
 
Dorkas Koenen is een ware veteraan in het marketingvak met meer dan 25 jaar ervaring. Als Chief Marketing Officer & Executive Vice President bij Rabobank en ‘CMO of the Year 2022’ weet hij als geen ander wat er nodig is om een merk naar nieuwe hoogten te brengen. In zijn presentatie neemt Dorkas je mee op zijn persoonlijke en professionele reis die hij beschrijft in zijn boek 'Bergen liegen niet'. Een ultrafietstocht van Den Bosch naar Rome leerde hem waardevolle lessen over doorzettingsvermogen, marketing en zelfinzicht. Laat je meevoeren door zijn inspirerende verhaal!
 
Prof. dr. Rudy Moenaert is een toonaangevend expert op het gebied van strategische marketing en innovatie. Als hoogleraar aan TIAS School for Business and Society heeft hij generaties marketeers geïnspireerd met zijn passie en kennis. Rudy is de auteur van zes boeken, waaronder het recente 'De Customer Leader', waarin hij ingaat op leiderschap, klantgerichtheid en het bouwen van een groots merk. Met zijn energieke presentatie zal hij je uitdagen om de volgende stap te zetten in jouw rol als marketeer.
 
Jurgen Surstedt, Senior Manager Merk, Reputatie & Klantbeleving bij Interpolis, is onze gastheer en een bekroonde marketeer die dit jaar werd uitgeroepen tot 'Beste Brabantse Marketeer'. Jurgen spreekt vanuit zijn hart en verbindt cijfers met creativiteit, visie met actie. Tijdens zijn sessie deelt hij hoe Interpolis maatschappelijke impact creëert door authentieke marketingcampagnes zoals “Mis Niks”. Zijn verhaal zal je laten zien hoe marketing een verschil kan maken, zowel binnen als buiten de organisatie.
 
Mis deze unieke kans niet om van de besten in het vak te leren en je te laten inspireren door persoonlijke verhalen en marketingstrategieën die echt impact maken. Dit wordt een middag en avond vol waardevolle inzichten, praktische tips en netwerkmogelijkheden met andere marketingprofessionals uit Zuid-Nederland.
 
Schrijf je in voor de laatste NIMA Regio Zuid Inspiratiesessie van dit jaar en zorg dat je erbij bent op 13 november bij Interpolis. We kijken ernaar uit om je te verwelkomen!

AANTAL PE-PUNTEN?
2 PE-punten