RM Next: Ecologische impact

De rol van marketing in het creeren van waarde op de korte én lange termijn

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 0,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 0,00 (excl. btw)

Exclusief voor Register Marketeers

WORD MEMBER EN BESPAAR

Bekijk al onze Lidmaatschappen of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SPREKERS VOOR DIT EVENT

BESCHIKBARE DATA

Onze sprekers voor de volgende RM Next zijn bekend. Net als in 2017 in het Nut, in 2019 op Nyenrode en afgelopen jaar in het Gemeenlandshuis organiseren we wederom een middag over de rol van marketing in het creëren van duurzame waarde. Het belooft opnieuw een inspirerende middag te worden en we zijn erg blij met wederom drie topsprekers:

  • Prof. dr. Patrick Nullens met een inleiding over ethiek. Patrick is hoogleraar aan de Universiteit van Humanistiek in Utrecht. Hij is ook gespecialiseerd in het thema Hoop. Hoop als in dat mensen gedreven (kunnen) worden door een betekenisvol verlangen, een perspectief. Patrick zal onder meer betogen dat het kiezen welk doel je wilt realiseren op zichzelf al een ethische vraag is.
  • Kees Klomp zou vorig jaar al spreken maar moest helaas op het laatste moment afhaken. Dit keer is hij erbij! Kees spreekt over een existentiële crisis en over de overgang naar een existentiële economie, existential economics.
  • Mick van Ettinger heeft lang las marketeer voor Unilever in binnen- en buitenland gewerkt waaronder in verschillende directiefuncties. Nu is Mick CMO van LIVEKINDLY
Programma
15:00 uur: inloop
15:30 uur: start inhoudelijk programma met Prof. dr. Patrick Nullens
16:15 uur: Kees Klomp
17:00 uur: korte pauze met tussendoortje
17:15 uur: Mick van Ettinger
18:00 uur: afronding
18:15 uur: netwerkdiner
20:00 uur: einde programma
Drie-generatie-principe 

Het is inmiddels bijna een traditie dus we passen opnieuw het drie-generatie-principe toe. Vanuit het idee om met de wijsheid van de oudere generaties na te denken over de toekomst vertegenwoordigd door de jongere generaties. Denk dus alvast na over wie je als jouw gast(en) mee wilt nemen. Dat mag je vader of moeder zijn, je kind of kleinkind, je (favoriete) neef of nicht, je (oud-)collega, mentor, vriend/vriendin die zich met dit onderwerp bezig houdt of zomaar iemand die geïnteresseerd is in het onderwerp. De middag wordt afgesloten met een hapje zodat je niet met een lege maag naar huis gaat.

AANTAL PE-PUNTEN?
4 PE-punten

Geldt alleen voor:
Register Marketeers