RM Next: Ervaar de Floriade 2022 in Almere

Klimaatverandering, watermanagement, biodiversiteit en circulariteit

INVESTERING

NIMA Member € 0,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 0,00 (excl. btw)

Exclusief en gratis toegankelijkheid voor Register Marketeers (titelhouders) bij NIMA (RM)

WORD MEMBER EN BESPAAR

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

BESCHIKBARE DATA

Woensdag 29 juni is er weer een tof RM Next event. We zullen het verhaal van en achter de Floriade 2022 horen en worden meegenomen in de ecologische thema's. We hebben boeiende sprekers en maken er een interessante middag van. Dit wil je écht niet missen!  
 
•    13.30 – 14.00: Ontvangst
•    14.00 – 15.00: Plenaire presentatie
•    15.00 – 16.30: Rondleiding in 2 teams met een bezoek aan 2 paviljoens en een spreker
•    16.30 – 17.00: Delen van de ervaringen en inzichten vanuit de 2 teams
•    17.00 – 17.30: Hoe van de Floriade 2022 een succes te maken (korte intervisie)
•    17.30 – 18.45: Aangeklede borrel
 
Hans Bakker verzorgt onze plenaire presentatie. Hans is sinds mei 2021 algemeen directeur van de Floriade.
 
Tijdens de rondleiding worden er 2 teams gemaakt die door Jeroen Everaert en Jan-Albert Blaauw worden begeleid. 
  • Jeroen Everaert; Jeroen is kunstproducent en eigenaar van The Mothership en in Almere o.a. verantwoordelijk voor het dobberende bos en de zeegroene loper.
  • Jan-Albert Blaauw; richt zich momenteel op food concepten en lokale vastgoedontwikkeling, met name in Almere Oosterwold.
Rachel Camps, sinds augustus 2019 de marketing director van de Floriade zal ons meenemen in haar verhaal 'Hoe van de Floriade een succes te maken'. Haar motto is denk groot, doe klein, maak fouten, leer ervan en blijf leren.
 
Toen 10 jaar geleden het bidbook voor de Floriade 2022 werd uitgebracht met als titel ‘Growing Green Cities’ werd de aandacht gevestigd op een onderwerp dat vandaag de dag actueler is dan ooit. Thema’s als klimaatverandering, watermanagement, biodiversiteit en circulariteit staan hoog op de agenda, ook bij ons als Register Marketeers. Om die reden zullen we dan ook op 29 juni in het kader van onze RM Next sessies een bezoek brengen aan de Floriade. Deze wereldtuinbouwtentoonstelling wordt sinds 1960 eens in de 10 jaar gehouden. Dit keer in Almere op een plek die na deze Expo de duurzaamste wijk van de jongste stad van Nederland zal zijn.

AANTAL PE-PUNTEN?
4 PE-punten

Geldt alleen voor:
Register Marketeers