The Best of NIMA 2021

Mis dit niet, schrijf je nu in!

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 200,00 - (excl. btw)

Normaal tarief € 250,00 - (excl. btw)

De beste sprekers van het programma van 2021!
Inclusief lunch en netwerkborrel

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar 20% op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 99 heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Adriaan Oomen Zanna van der Aa Jocelyn Rebbens Tijs Rotmans Danielle Meijer

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 07-07-22

NIMA Amsterdam
Hogehilweg 16, 1101 CD Amsterdam Zuidoost

07-07-22
09:30 - 17:30

The Best of NIMA wil je niet missen!
 
Na het succes van de voorgaande jaren programmeren we The Best of NIMA ook dit jaar weer. Tijdens The Best of NIMA geven de vijf best beoordeelde sprekers van het afgelopen jaar ieder een presentatie. De sprekers zijn beoordeeld met een 8,5 óf hoger en geven een presentatie/inspiratiesessie van elk ongeveer een uur.

Programma

09:00 – 09:30 uur | Ontvangst
 
09:30 – 09:45 uur| Opening en welkom door Luuk Ros
Om 9:30 gaan we echt van start onder begeleiding van onze mc Luuk Ros SCP, hoofdredacteur van Marketingfacts. Luuk geeft het exclusieve inzicht in de veilingresultaten en neemt het programma met ons door.
 
09:45 – 10:45 uur| Tijs Rotmans – Channel Pricing
Channel pricing is een leuk en actueel onderwerp dat sterk samenhangt met de distributiestrategie. En om het complexer te maken; het heeft ook nog eens een dubbele betekenis. De eerste betekenis betreft de vraag wat een fabrikant als distributievergoeding geeft aan zijn distributeur. Vaak is dit een percentage van de verkoopadviesprijs. Anders gezegd: er moeten twee prijzen worden vastgesteld, waarbij er op beide niveaus in de waardeketen een concurrerend prijsniveau is. Een prijsniveau dat goed staat voor de eindgebruiker maar ook voor de distributeur. De tweede betekenis betreft de vraag of een distributeur met een omnichannel ook prijsdifferentiatie toepast. Is de prijs in de winkel hetzelfde als op de website?
 
10:45 – 11:00 uur| Korte break
 
11:00 – 12:00 uur| Zanna van der Aa – CX Transformation Design
Customer experience, customer centricity, welke organisatie wil hier niet meer van? Het lage aantal bedrijven dat hierin slaagt geeft aan dat het nogal een uitdaging is. En dat is wanneer Zanna wakker wordt. Hoe creëer je het juiste kompas, zodat je precies weet welke verbeteracties de meeste impact hebben op de beleving? Hoe maak je de vertaalslag van data en inzichten naar concrete experimenten? Hoe scheid je de zin en onzin van customer experience? Hoe zorg je ervoor dat medewerkers met veel plezier en energie aan de slag gaan met die verbeteracties? Op basis van verschillende cases deelt Zanna hoe je CX-transformatie succesvol kunt ontwerpen met meetbaar resultaat!
 
12:00 – 12:45 uur| Lunchbreak
 
12:45 – 13:45 uur| Jocelyn Rebbens – Positive Psychologie voor meer veerkracht
We hebben afgelopen periode geleerd dat we best thuis kunnen werken en nog efficiënt en productief ook. Echter, veel organisaties en hun professionals hebben ook gemerkt wat de negatieve effecten zijn. Zeker nu het echte hybride werken is gestart. Dit heeft als gevolg dat er veel verschillende wensen en behoefte zijn ontstaan qua samenwerking en verbinding. Want hoe organiseer je nu die informele kletspraatjes van ‘het koffieapparaat’ en het spontane gesprek met collega’s of in je team? En hoe maak je zaken die je irriteren bespreekbaar als je elkaar nauwelijks live ziet? Thuiswerken vraagt immers behoorlijk wat van de motivatie, veerkracht, creativiteit en werkplezier.
 
Door samen, op een bewustere en positieve manier, de veerkracht en communicatie te waarborgen, worden jij en je team effectiever en kun je met meer energie, flow en plezier samen naar jullie doel toewerken! In vogelvlucht komen thema’s als de kracht van positieve psychologie en emotiemanagement, flow, verbinding organiseren tijdens het hybride werken en geweldloze communicatie voor het voeren van het oprechte gesprek langs en drinken we samen na afloop een drankje, puur om weer te verbinden!
 
13:45 – 14:00 uur| Korte break
 
14:00 – 15:00 uur| Daniëlle Meijer – Cialdini meets DISC
Wat gebeurt er als je de principes van sociale beïnvloeding loslaat op DISC? Om daar achter te komen, ga je op 7 juli naar The Best of NIMA! Danielle Meijer bespreekt in 60 minuten hoe je effectief communiceert met als uitgangspunt de beïnvloedingsprincipes van Cialdini en de DISC-profielen. Wat je precies kan verwachten houden we nog even tegen de borst, maar de tips en uitkomsten resulteren in nog effectiever communiceren! Eén ding is zeker: alle facetten van overtuigingskracht zitten erin!
 
15:00 – 15:15 uur| Korte break
 
15:15 – 16:15 uur| Adriaan Oomen – Big Ideas
Als marketingcommunicatieprofessional moet je regelmatig concepten van creatie en/of een bureau beoordelen, maar hoe doe je dat? Het goed beoordelen van deze concepten is vaak best lastig. Is het bijvoorbeeld relevant voor de doelgroep en onderscheidend genoeg? Gaat het doen wat het moet doen? De kunst zit hem in het effectief beoordelen van conceptvoorstellen. Hoe je dat aanpakt, ontdek je in deze inspiratiesessie van Adriaan Oomen over het beoordelen van The Big Idea. In een uur komen de highlights uit zijn NIMA Workshop Creatieve Concepten Beoordelen ter sprake en ga je vol inspiratie door naar de netwerkborrel.
 
16:15 – 17:30 uur| Afsluiting en netwerkborrel