Training: Creatieve Concepten

Kies deskundig voor het beste campagneconcept

Training: Creatieve Concepten

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 740,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 925,00 (excl. btw)

Inclusief Lunch

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 25-03-25

Tower 42
Diemerhof 42, 1125 XN Diemen

25-03-25
09:30 - 17:00

Training: Creatieve Concepten Beoordelen

Kies deskundig voor het beste campagneconcept

Sta je voor de uitdaging om creatieve voorstellen van bureaus te beoordelen? Wil je leren hoe je dit professioneel, objectief én overtuigend kunt doen? De training Creatieve Concepten Beoordelen geeft je alle tools om het beste campagneconcept te herkennen én binnen jouw organisatie succesvol door te voeren.


Wat leer je?

In deze training leer je stap voor stap hoe je creatieve concepten geobjectiveerd beoordeelt en welke vragen je stelt om tot de kern te komen. Met behulp van bewezen methodieken en praktische oefeningen ontdek je hoe je:

  • Creatieve concepten objectief beoordeelt.
  • Samen met collega’s een uniforme beoordelingsmethode toepast.
  • De juiste vragen stelt aan bureaus, precies op het juiste moment.
  • Regie neemt over creatieve presentaties.
  • De interne besluitvorming soepel en succesvol organiseert.

Resultaat: Je herkent moeiteloos het beste concept en weet hoe je dit kunt laten slagen binnen je organisatie.


Voor wie is deze training?

Deze training is ontwikkeld voor marketing- en communicatieprofessionals en executives die verantwoordelijk zijn voor het beoordelen van creatieve voorstellen van hun bureaus. Of je nu veel of weinig ervaring hebt, deze training geeft je nieuwe inzichten en vaardigheden.


Waarom deze training?

Met deze training combineer je theorie met directe praktijktoepassing. Breng bijvoorbeeld werk van je eigen bureaus in om tijdens de training te oefenen. Door de kleine groepsgrootte (maximaal 9 deelnemers) krijg je volop persoonlijke aandacht en feedback.

Onderwerpen die aan bod komen:

  • De 7 stappen van objectieve beoordeling.
  • ‘The Big Idea’ en ‘The Big Picture’ doorgronden.
  • Hoe je ratio en buikgevoel combineert.
  • Het beste creatieve concept identificeren.
  • Interne besluitvorming effectief managen.

Over de trainer

Adriaan Oomen heeft decennia aan ervaring met het ontwikkelen en beoordelen van prijswinnende campagnes. Met zijn unieke aanpak won hij onder andere een Gouden Effie en werd hij uitgeroepen tot SAN Adverteerder van het Jaar. Nu deelt hij zijn kennis en passie om ook jou te helpen het beste uit creatieve bureaus te halen.


Praktische informatie

  • Duur: 1 dag
  • Niveau: HBO / Executive
  • Voorbereiding: Breng werk van je eigen bureaus mee (5 minuten werk)
  • Gemiddelde beoordeling: 9,4
  • Bekroond tot: ‘The Best of NIMA 2021’

Wil je meer weten? Lees de ervaringen van eerdere deelnemers en meld je vandaag nog aan!
 


Maak van jouw intuïtie een professioneel oordeel en kies altijd voor het beste concept.

AANTAL PE-PUNTEN?
6 PE-punten