Vaardigheidstraining: Excellente Briefings Ontwikkelen
Laat creatie excelleren op jouw briefing
Eerstvolgende beschikbare data
Gemiddeld beoordeeld met een 8!
Hoe zorg jij voor een reclamecampagne die werkt? Dat begint met een excellente Briefing. Je doelgroep wordt immers elke dag geconfronteerd met meer dan 3.500 merkprikkels. Daarom moet jij ervoor zorgen dat je een campagne kan bedenken die opvalt en scoort bij de juiste doelgroep. Dat begint met een excellente briefing, want garbage in is garbage out.
Wat houdt deze training in?
Een excellente briefing vraagt de juiste input en het maken van scherpe keuzes. In deze praktische vaardigheidstraining leer je hoe je met behulp van de 6B's excellente briefings ontwikkelt. Je krijgt veel oefeningen en een briefingformat die je voor al je campagne briefings kunt gebruiken. In het programma worden de volgende onderdelen behandeld:
- Kenmerken van excellente briefings
- Doelgroep inzichten en behoeften
- Verschillende soorten benefits
- Verschillende soorten barrières
- Formuleren van een scherpe kernbelofte
- Rol van en inbedding van je merk
Resultaat
Aan het eind van de dag heb je kennis van en ervaring met het opstellen van een excellente briefing voor het (laten) ontwikkelen van excellente communicatie en ga je met een digitale hand-out en een briefing sjabloon de deur uit.
Voor wie is de Vaardigheidstraining Excellente Briefings Ontwikkelen bedoeld?
Deze training is bedoeld voor marketing- en communicatiemedewerkers en professionals die te maken hebben met het opstellen van briefings voor marketingcommunicatie doeleinden voor zowel externe bureaus als interne teams. Enige ervaring met het opstellen van een briefing is vereist.
Exclusieve sessie voor maximaal 8 deelnemers dus schrijf je snel in!