Vaardigheidstraining: Excellente Briefings Ontwikkelen
Laat creatie excelleren op jouw briefing
Eerstvolgende beschikbare data
Gemiddeld beoordeeld met een 8 en dus wegens succes herhaald!
De briefing is cruciaal voor het succes van al je reclame en communicatie-activiteiten, want garbage in – garbage out. De briefing is de basis voor creatie om je campagne te ontwikkelen en om te laten zien dat jouw belofte onderscheidend is, opvalt en scoort! Daarom moet je briefing excellent zijn!
Wat houdt deze training in?
Je doelgroep wordt elke dag geconfronteerd met ca. 3.500 merkprikkels. Veel reclame en content is echter nauwelijks relevant voor je doelgroep en onvoldoende onderscheidend. Met een goede briefing kun je zorgen dat je boodschap wel opgemerkt wordt. Dat vraagt vakwerk en het maken van scherpe keuzes. In deze praktische training leer je hoe je met behulp van de 6B's excellente briefings ontwikkelt. In het programma worden de volgende onderdelen behandeld:
- kenmerken van een excellente briefings
- verschillende soorten benefits
- verschillende soorten barrières
- formuleren van een scherpe kernbelofte
- rol van en inbedding van je merk
Als voorbereiding word je gevraagd een briefing mee te nemen. Aan het eind van de dag heb je kennis van en ervaring met het opstellen van een excellente briefing voor het (laten) ontwikkelen van excellente communicatie en ga je met een digitale hand-out de deur uit.
Voor wie is deze training bedoeld?
Deze training is bedoeld voor marketing- en communicatiemedewerkers en professionals die te maken hebben met het opstellen van briefings voor marketingcommunicatie doeleinden voor zowel externe bureaus als interne teams.
Exclusieve sessie voor maximaal 8 deelnemers dus schrijf je snel in!