Versterk je merk

Deze workshop is een aanvulling op het 9e Sierteelt Marketing Event

Versterk je merk

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 500,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 700,00 (excl. btw)

De workshop is inclusief lunch.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar 20% op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 99 heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 18-06-24

NIMA
Diemerhof 42, 1112 XN Diemen

18-06-24
10:00 - 14:30

Tijdens ons 9e Sierteelt Marketing Event met als thema “To brand or not to brand” van 21 maart jl., hebben Fred van der Hoeven, Ruud Boer RM en Mattijs Bodegom je geïnspireerd vanuit  merken in de sierteelt. We hebben daarna vragen gekregen of het mogelijk is om hier een vervolg en verdieping aan te geven. Goed nieuws: samen met Ruud Boer hebben we de NIMA workshop Versterk je merk ontwikkeld.
 
Tijdens de workshop ga je samen met Ruud Boer RM aan de slag om jouw merk verder te versterken vanuit zijn drie voorwaarden voor sterke merken: relevant, onderscheidend en geloofwaardig. We doen dit met 10 deelnemers in het nieuwe NIMA Marketing Huis in Diemen op dinsdag 18 juni van 10.00 tot 14.30 uur, inclusief lunch.
 
 
Programma
 
Introductie sterke merken door Ruud Boer RM
 
Relevantie
  • Huiswerk: invullen van de Markt-matrix (in powerpoint o.b.v instructie vooraf van Ruud) met de belangrijkste concurrenten en de huidige en gewenste positie van jouw merk.
  • Workshop: een-op-een met Ruud de matrix en positionering van je merk bespreken, met tijd voor optimalisatie.
Onderscheidend
  • Huiswerk: korte powerpoint van 5 slides met voorbeelden van de belangrijkste uitingen van jouw merk.
  • Workshop: presentatie aan de groep met feedback van alle deelnemers en Ruud.
Geloofwaardig
  • Huiswerk: in 1 powerpoint slide aangeven wie voor je merk de belangrijkste doelgroep is en wat de merkbelofte / pay-off voor deze groep is. 
  • Workshop: presentatie aan de groep met feedback van alle deelnemers en Ruud, met tijd voor optimalisatie of het bedenken van de merkbelofte / pay-off als je die nog niet hebt.
Er kunnen slechts 10 deelnemers meedoen aan de workshop, dus wees er snel bij